Positiv måndag

Årets första måndag idag, hoppas eran vecka har startat bra! Min har startat helt okej faktiskt. Har varit sjuk nu i några dagar med över 39 graders feber och idag är min första dag jag inte känner mig så grymt sjuk, så det är jag superglad över! 

Eftersom att jag har varit ordentligt sjuk nu i flera dagar har jag inte riktigt haft så mycket energi till att ge 100% till bloggen, men idag känns det som en bättre dag och därför vill jag dela med mig av några peppande ord till er som ni ser på bilderna ovan! 

Jag är inte den personen som hatar måndagar eftersom att jag anser att det blir till det man gör det till. Så bara man tänker positivt så spelar det ingen roll vilken dag i veckan det är, alla dagar kommer att kännas lika bra!

Så tänker jag i alla fall, hur tänker du?


Carolina Thoor    •  

Alltid skönt då man försöker tänka positivt en måndag. Jag hade inga svårigheter med det då jag kunde njuta av ledigheten! :)

Julia    •  

bra citat :)

Elin    •  

Håller med dig, tänka positivt är bra! :)

ISABELLA    •  

Så härligt peppande!!

Frida    •  

Tänkvärda ord :)

Linn Strömberg    •  

Oj vad jobbigt med så hög feber! Men skönt att du mår bättre <3
Jag har lite svårt för måndagar just för att skolan börjar då, hehe. Men det är ju sant det du säger, det blir vad man gör det till :D

johanna    •  

härliga citat!

Emma Engström    •  

Härligt att det känns bättre nu! Så bra texter :)

N A T H A L I E    •  

Grymt bra där tjejen, såå peppande! :) kram

Dixi Wonderland    •  

Jag har varit sjuk sen den 27 :( Börjar dock bli bättre nu, finally!

Svar: Ajdå :/ Vad skönt! Krya på dig :D
Henrietta Nylund

Fanny - 21 årig morsa    •  

Skönt att du är på bättrings vägen! :-) kram!

Zara    •  

Bra med lite positivitet en grå måndag!

linah    •  

skönt att du är positiv! <3

Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY    •  

Svar: Haha, jag är förvånad av hur många som faktiskt skrivit och har fobi för disktrasor :D

Celine    •  

Så skönt att du börjar bli frisk!

VERONICA - fashionblog    •  

Helt fantastisk pepp! Otrolig! Älskar detta, sån power! :) Ha en fantastisk dag fina du!

Matilda    •  

Bra inlägg, verkligen sådant man behöver läsa på en måndag :)

Emelie    •  

Vilken bra inställning och så inspirerande bilder! :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt att du är på bättringsvägen! :)

Pauline Hurtig    •  

bra pepp :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!