Page 1 of 366

Igår firade jag in det nya året med William, Emma, Jenny och Jennys pojkvän! Kvällen blev allt som allt riktigt bra om man bortser från några motgångar vi stötte på, men bara man orkar hålla humöret uppe och tänka positivt kan kvällen bli lyckad var man än är och vad som än händer! 

Jag skulle egentligen ha på mig en svart tight klänning med svarta strumpbyxor och overknee boots, men eftersom att det var så kallt ute och vi inte riktigt visste om vi skulle stanna på ett och samma ställe hela kvällen blev det jeans och en långärmad istället! Inte lika snyggt, men mycket skönare än att stå och frysa! 

Hoppas ni alla hade ett bra avslut på 2015 och en bra början på 2016! 


Tuva Björnwall    •  

Gott nytt år fina du!!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt att ni höll humöret uppe och fick en bra kväll ändå! :)

Jennifer    •  

Vilken bra kväll ni ändå verkar ha haft, trots motgångar :) Gott nytt år!

linah    •  

åh va fina ni är! <3

Eleonora Adriana ♥    •  

Fina ni är :)

Julia    •  

så fin du var :)

Linn Strömberg    •  

Snygg outfit! :D <3

Sandra Steinick Gustafsson    •  

Så fin bilder!

Céline    •  

så fina bilder!

Emma Sjölin    •  

Vilka fina bilder!

Frida    •  

Fina ni är :)

Netti Starby    •  

Vad fina ni var! Kram

Emma Grann Fotografi    •  

Härligt :) Gott nytt!!

Dixi Wonderland    •  

Jag hade ett kast avslut och en kass början då jag är sjuk :(

ISA    •  

vad fina ni var. Ingen kväll är 110% perfekt, hoppas ni iaf hade en helt okej kväll :)

Rebecka    •  

Fina ni är :)

Svar:
Åh tack så mycket fina du ♡

Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!