Overknee boots

Skulle kunna skrika av glädje hur glad jag är över att jag fyndade dessa på H&Ms mellandagsrea! De sitter som en smäck och är helt perfekta basic lårhöga stövlar! Dessa blev mina för ynka 15 € / 150 SEK (!!!!), kan ni förstå varför jag skriker lite av lycka inombords bara jag ens tänker på dessa skor?
 
Största fördelen med lårhöga stövlar är att man inte fryser ett dugg där var skorna går vilket betyder att man bara fryser lite om låren då man är ute, så skönt då man gick förra vintern med låga kängor! 
Jag har ju hur länge som helst spanat på så sjukt många olika par av lårhöga stövlar, men det har känts ganska saftigt att betala omkring en hundralapp för ett par skor, och sedan möts man av dessa skönheter i den lilla staden man bor i, lyckan är total!
 
Känner mig sjukt töntig nu för att jag har sån stor materiell lycka av ett par skor, men det är inte ofta jag känner så här, haha!


ebba    •  

så snygga!
svar: ja eller hur :) kram

Frida    •  

Va fina , vilket fynd :)

Elin    •  

Åh nu är jag avundsjuk... så snygga! :)

Patricia    •  

Jättefin blogg! (:

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

MALIN    •  

Vilka snygga stövlar! Superläckra! Kram

Tilda Barkselius    •  

Åh så snygga de var och underbart att hitta de på rean!

Celine    •  

Fina!

paulina    •  

Wow, vad snygga!! :D

paulina    •  

Wow, vad snygga!! :D

Danielas Dagbok    •  

jäkla snygga!

Svar: Jaa! :D
Henrietta Nylund

sofiasmode    •  

Åååh verkligen superfina! Alltid kul att fynda :)

Svar: Jaa, eller hur! :)
Henrietta Nylund

Linn Strömberg    •  

Åh vad grymt pris! Sjukt snygga vekrligen

Ida - foto & häst    •  

så himla snygga! och vilket kap, förstår att du är nöjd! :D

Pälsbloggaren    •  

Så snygga!

Ronja Flygare    •  

fina, passar dig bra! :)

Netti Starby    •  

Men åh vilket kap och vad snygga de är! Kram

Lilian Le    •  

Ååh va snygga!! Vill också ha ett par overknee boots!

Emmy's Life    •  

Vilket kap! :)

Svar: Eller hur!!
Henrietta Nylund

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Så snygga! :)

Emmy    •  

Åh skitsnygga ju! :D

Zara    •  

Åh höga stövlar är otroligt snygga!

Jenny Karlsson    •  

sv: tusen tack!

men hur snygga är inte dom där skorna?!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Va avundsjuk jag blir nu xD Vilket jävla grymt fynd :D

sandra    •  

snygga!

bexollila    •  

Åh de är såååååå snyggt med sånna boots älskar dem

Eleonora Adriana ♥    •  

Så snygga! :)

MinnaMadeleine    •  

SÅÅÅ snygga!

MADDISENJ.SE    •  

Superfina, vilket kanonkap!!

Erica    •  

Superfina skor! :D

Isabella Huynh    •  

snygga :)

Angelica    •  

Gud, så snygga!

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling    •  

Åh vad fina:)

Så snygga! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!