Ny praktikplats

Idag började en ny period i skolan vilket betyder praktikperiod nummer två! Denna period är jag på Cava, och salongen är faktiskt ganska lik den förra jag var på!

Hittils trivs jag bra på min nya praktikplats och denna salongen är lite större än den förra och har dubbelt så många som jobbar här, så det finns mycket som känns nytt men det gäller bara att anpassa sig! :)
Jag kommer inte att ta emot kunder på samma sätt som jag gjorde på förra platsen, vilket är ganska synd. Men när jag väl tar kunder så kostar det nästan ingenting för kunden, så det är ju kul! :)

Nu ska jag kila ner i köket och hitta något att äta, är såå sjukt hungrig då jag inte har kunnat äta något på hela dagen med min kramp i magen :(


Elin    •  

Vad kul! Hoppas du får det bra :)

Amanda    •  

Vad spännande med ny praktikplats, lycka till! :)

linah    •  

va roligt:D!

MALIN    •  

Vad kul med praktik! Hoppas du kommer trivas bra på det nya stället :) Kram

Linn Strömberg    •  

Spännande! All lycka till <3

N A T H A L I E    •  

Kul med en ny praktikplats! :) kram

Julia    •  

kul! :)

kul med praktik

Anita    •  

Kul!

emeliesandelia.se    •  

Åh vad roligt med praktik! :D

johanna    •  

kul med praktik!

Jenny Karlsson    •  

sv: Ja, det är dom verkligen också :)

åh vad kul, hoppas du kommer ha det bra där :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Lycka till på nya praktiken :D

ISABELLA    •  

åh vad kul med praktik, hoppas du får det bra!! :)

Isabella Huynh    •  

vad roligt :)

ISA    •  

åh vad roligt, kan tänka mig att praktiken är typ det bästa! hehe

Ellen Gräntz    •  

Skönt att även den nya praktikplatsen känns okej :)

Pauline Hurtig    •  

vad roligt! :)

Skogsraah ☾    •  

Vad spännande :) Hoppas allt går fortsatt bra!

Celine    •  

Spännande!

matilda ♥    •  

Fy vad roligt!! Lycka till! :)

Ida - foto & häst    •  

låter ju superkul! :D lycka till!

Svar: Åh tack! :)
Henrietta Nylund

Maria Linnea    •  

Vad kul med praktik, hur funkar det riktigt? :)

Svar: Alla linjer i vår skola har praktik, att man far ut i arbetslivet till ett företag och jobbar som dom jobbar och får en inblick i hur arbetslivet är :)!
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!