Den tiden i månaden

Två snabba frisyrer jag gjorde på praktiken!
Nu kan jag verkligen säga att jag är helt slut. Har varit på praktik hela veckan och nu i helgen har jag också jobbat, och det kommer att fortsätta så här i minst tre veckor framåt. Sedan dock när jag har klarat av några tunga veckor så blir det dags för tre veckor långt sportlov! 

Idag firar jag och William månadsdag, kan ni tänka er att vi har snart varit tillsammans i tre hela år? Tiden går så snabbt! Så nu håller jag på som bäst och lagar lite extra god mat månadsdagen till ära! Jag och William brukar ju faktiskt fira varje månad den 17e på ett eller annat sätt fastän vi har varit ihop snart 3 år, alltid lika mysigt att fira lite extra :)

Vad har du gjort i helg?



Jessy    •  

Grattis till er! :)

Tilda Barkselius    •  

Jättefina frisyrer!
Och grattis till er! :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Gud så fint :D

Lisa Elisabeth    •  

Tiden går så fort verkligen! Vi firar också tre år i år, helt sjukt verkligen, bebis på väg och bor i hus, tiden bara flyger iväg!

Linn Strömberg    •  

Åh grattis till er finisar <3

Svar: Tack fina du <3
Henrietta Nylund

Netti Starby    •  

Vilka snygga frisyrer du har gjort! Kram

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

MALIN    •  

Jättefina frisyrer! Vad duktig du är! Kram

Frida    •  

Va fint :)

Grattis till dig och pojkvännen :)

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Jenny Karlsson    •  

sv: tack! Ja tycker jag verkligen du ska göra :)

Åh så fina frisyrer! Och grattis till er :)

Sofia    •  

Men åhh vad fint!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Så himla fina frisyrer :)

linah    •  

fint!

Emelie Pahlin    •  

Så fin håruppsättning!!

Emma Engström    •  

Åh så fint! Skönt när du gjort dessa veckor :D

Ida - foto & häst    •  

Superfina frisyrer! :)

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

ebba    •  

så fina!

Jennifer    •  

Grattis till er så här i efterskott! Och wow sådana frisyrer!

sandra    •  

så fint!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!