Dagens färgkund

Här ovan ser ni före och efter bild på dagens färgkund som ville ha ombre/balayage! Är själv riktigt nöjd med resultatet då man inte var säker på vilken färg som gömde sig under den bruna färgen. Till slut blev allt bra och både jag och kunden var nöjda! :)

Har annars haft så fullt upp med praktiken så att jag knappt hinner göra något om kvällarna då jag kommer hem, så därför kan bloggandet hamna lite åt sidan vissa dagar. Men jag försöker mitt bästa med att hinna med allt jag brukar göra annars dagligen! 

Ifall du vill komma till mig på Cava så är det bara att ringa/komma förbi och boka en tid! Du får halva priset på alla mina behandlingar! :)


snyggt

ISABELLA    •  

så fint!! :)

Linn Strömberg    •  

Snyggt! :D

Netti Starby    •  

Men åh vad fint det blev och jag hade också blivit nöjd om jag fick samma hårfärg! Kram

linah    •  

wow!

Jessy    •  

Va fint :D

Pälsbloggaren    •  

Vad fint det blev!

Tilda Barkselius    •  

Åh vad duktig du är, blev jättefint :)

Bellah - livet i USA    •  

Så fint! :)

MALIN    •  

Wow, vad snyggt! Vad duktig du är! Kram

Natalie Honkonen    •  

Jätte snyggt blev det!

Isabella Huynh    •  

vad snyggt!

ebba    •  

så fint, duktig du är!
svar: tack så mycket :) kram

FannyFredrica - [Fotografering]    •  

Vad fint det blev! :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Duktig du är :D

Elin    •  

Åh så fint! Vad duktig du är :)

Bea    •  

Så snyggt det blev!

ida foto. ♛    •  

blev jättefint ju! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!