Sötaste muggen

 Hur söt är inte denna muggen? Jag fick den av mamma nyligen och den är från märket Sagaform. I verkligheten är den verkligen sjukt stor, vet inte hur bra det syns på bilderna men den väger riktigt mycket. 

Jag vet inte hur mycket användning jag kommer ha av denna då den är så stor, men den är ju så söt så den får mer än gärna stå som prydnad i mitt framtida hem! Om den skulle varit liiite mindre så skulle jag säkert använt den väldigt ofta, men jag som redan tycker att mina Lexington muggar är för stora så får jag se om jag får användning av denna!


Veronica Wallgren    •  

Så söt!

Linn Strömberg    •  

Men åh vad sött! :D

jessy    •  

Åh, va söt :D

Freja L    •  

Vad fin :D

Matilda Berlin    •  

Men jösses vad söt!

MALIN    •  

Vilken fin mugg! Kram

josephine Asplund    •  

Nej vad söt!
Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen!
Kramar <3

Nina    •  

Nämen vad söt! Vill ha :D

linah    •  

så söt! <3

Tilda Barkselius    •  

Åh så söt mugg!

Felicia    •  

Så söt mugg :)

Maja    •  

Haha gullig!

MartinaOlsson    •  

Vinn tandblekning från Dentasy! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/58119/tavling-vinn-tandblekning-fran-dentasy/

N    •  

Supersöt :D

Frida    •  

Men åh så fin, skulle verkligen vilja ha en sådan eftersom jag älskar katter :)

ebba    •  

så gullig!
svar: tack så mycket :) KRAM

Pauline Hurtig    •  

aw!

VERONICA - fashionblog    •  

Men gud så fin!! Åh vill ha en själv haha :) Ha en toppen dag tjejen!

Erica Andersson    •  

den var verkligen superfin!:)

Sanna    •  

Naww så söt mugg :)

Cecilia    •  

Jättefin. Kanske kan använda som godisskål?

Svar: Vilken bra idé! :D
Henrietta Nylund

sandra    •  

gullig!

Liborius    •  

Supersöt!

Netti Starby    •  

Men åh vilken söt mugg! Kram

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jag älskar stora muggar eller jumbomuggar som jag kallar dom ;)

Amanda Engberg    •  

Så söt! :)

Josse    •  

Så fin!

Prietha    •  

Så söt! Hade själv druckit te ur den då jag älskar te ;)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vilken söt!

Viktoria Eriksson    •  

så söt! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!