Pillowtalk

Nytvättade och fräscha lakan är ju något av det bästa som finns! Jag har haft lite tid över nu när jag är ledig så har hunnit städa i rummet och göra såna saker som jag inte annars brukar hinna med om dagarna vilket känns så skönt nu! Och hur fin är inte kudden i mitten? Hittade den på Lagerhaus för några år sedan och har nu sökt efter en där det står ''Mrs always right'' eftersom att det beskriver mig ganska bra, haha! 
 
Imorgon ska jag till Cava och färga och klippa håret vilket kommer vara sååå skönt! Har världens utväxt för tillfället så känner mig inte alls fräsch just nu och det blir lite kul med ändring i håret! Ni får se slutresultatet sen! :)


rememberthiis.blogg.se    •  

Härligt med nybäddat :)

Veronica Wallgren    •  

JAg håller med dig. Nytvättade sängkläder är något av det bästa som finns :)

Helene    •  

Bästa kudden :3

MALIN    •  

Vad mysigt! Nybäddad säng är något av det bästa :) Kram

jessy    •  

Det är nog verkligen bland det bästa som finns, en nybäddad säng!

Tilda Barkselius    •  

Ja underbart att ha tid över, och det där kuddfodralet var ju så mysigt!

Emelie Pahlin    •  

Nybäddat är bäst! :)

Nathalie Andersson    •  

Åh vad mysigt & fint!

Linn Strömberg    •  

Kudden var verkligen SÅ fin! <3

Netti Starby    •  

Åh vad härligt med nytt i sängen! Kram

Felicia    •  

Fina sängkläder!

CAMILLAESI    •  

Ahh, är avis på dig. Det låter så skönt med nytvättade lakan :-))) Ser så gosigt ut :)

Kram <3

linah    •  

mysigt!

Frida    •  

Vilken fin kudde :)

ebba    •  

åh vad mysig säng!
svar: tack så jättemycket :) KRAM

Josse    •  

Håller med!

Sanna    •  

Ja nya fräscha lakan är ju det bästa som finns, jag har också världens utväxt och väntar på att min frisör kommer tillbaka från semestern!!

Prietha    •  

Jättefint och mysigt!

Pauline Hurtig    •  

vad fin kudde :)

Cecilia Johansson    •  

Ja, det är underbart med rena och fräscha lakan i sängen ;)

Sevan    •  

Åh vad mysigt! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Älskar renbäddat, bästa!!

Daniela    •  

Snyggt :)

Eleonora Adriana ♥    •  

Mysigt :)

Frida Kölborg    •  

MYS!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!