Nytt stativ till kameran

 Äntligen fick jag tummen ur och köpte ett nytt kamerastativ! Mitt förra stativ hade gått sönder för flera år sedan, och jag har försökt att förtränga att jag inte faktiskt behöver det. Men efter att jag har ett x antal gånger staplat böcker och andra saker ovanpå varandra för att hitta rätt höjd till olika bilder så insåg jag att jag faktiskt skulle ha användning till ett nytt stativ, och detta betalade jag inte en förmögenhet för heller!
 
Jag hade verkligen glömt bort hur skönt det är med ett stativ! Nu kan jag ta bilder utan att dom blir skakiga, och så kan jag ju ta outfitbilder själv nu då jag också har min fjärrutlösare! Jag fick faktiskt som alla hjärtans dag persent av William en till sak till min kamerautrustning, visar upp den någon gång här snart!

Brukar du använda kamerastativ?


Cecilia Johansson    •  

Det är skönt att ha ett stativ till kameran. ;) Jag har ett litet istället för att det är lättare att bära med sig. ;)

MALIN    •  

Skönt med nytt stativ! Det är såååå praktiskt och nödvändigt! Kram

Prietha    •  

Åhh så bra! Vill ha ett men måste ta tummen ur och köpa haha ;)

jessy    •  

Härligt att ha ett :D

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vad roligt!! Jag använder ibland.. Men inte alls ofta.

ebba    •  

jag använder sällan stativ, men de beror på att jag haft sönder min fjärrutlösare ;)

svar: ja verkligen helt underbart :) jaha, då förstår jag! KRAM

TIDSTJUVEN    •  

Ett stativ är verkligen ofta användbart! :)

Tilda Barkselius    •  

Har ett exakt likadant stativ och det är så skönt verkligen. Som du säger, sprang runt med böcker och lådor förut :)

Netti Starby    •  

Vad roligt och jag skulle också behöva ett stativ! Kram

Nouw.se/elintc    •  

Åh vad skönt med ett nytt stativ! Jag brukar också använda stativ men det är framför allt när jag fotar porträtt och bilder som kräver en lång slutartid. Kolla gärna in på min blogg! :)

Sigrid    •  

Stativ gör verkligen skillnad! Har ett likadant och är supernöjd med det :)

Maja    •  

Åh vill verkligen ha ett!

Frida    •  

Jag har fått ett kamerastativ av min morbror men har inte testat det ännu :)

Linn Strömberg    •  

Använder stativ ibland, har exakt ett likadant som dig också :D

Ida-Marie    •  

Jag har ett likadant stativ och är riktigt nöjd :D

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jag köpte ett stativ i början av året men råkade köpa ett jätte litet xD Men det var faktiskt grymt ändå för jag har de hela tiden när jag filmar :D

Josse    •  

Har också ett, använder det väldigt mycket :)

E    •  

har också ett sånt, älskar det så mycket!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!