Nytt smink

De senaste tillskotten i min sminkfamilj ser ni här ovan! En concealer i färgen 15 från Maybellines Fit Me kollektion, Urban Decay All Nighter Setting Spray, Real Techniques Setting Brush och Urban Decay Naked Basics ögonskuggspalett.
 
Har inte hunnit testa allting ordentligt ännu förutom concealern som jag är positivt överraskad över! Setting brushen har jag använt som highlighter borste, och hittils är jag nöjd med den! Vidare recensioner kommer antagligen på alla produkter. Antingen här på min egna blogg eller på Beauty Boulevard! :)

Äger du något av dessa? 


Julia    •  

Jag har en fråga som inte alls angår inlägget. Hur kan du äta kött men inte gelatin? Minns ett inlägg där du hade varit på nån fest så serverades det pannacotta. Nyfiken och förvirrad. Kram :)

Svar: Jag har så länge som jag minns inte ätit gelatin just för att då jag var liten fick jag veta att gelatin är slaggprodukter av gris och blev så sjukt äcklad. Äter inte något annat kött än kyckling, gris och nöt nu heller! (Ibland tonfisk/lax, är dock allergisk mot det) Är egentligen superäcklad av allt kött, men skulle inte klara mig utan då jag är allergisk mot så mycket annan mat! Försöker bara att inte tänka på hur djuren blir behandlade och att jag faktiskt äter något som har varit levande :/
Henrietta Nylund

rememberthiis.blogg.se    •  

Najjs :D

Linn Strömberg    •  

Åh va roligt med nytt smink! Ser fram emot recensionerna :D

A M    •  

Vilka fina produkter! Tyvärr äger jag inget av det!

Elin    •  

Concealer har jag och den älskar jag :) Paletten har så fina färger :)

Nora Bååth    •  

Alltid kul med nytt smink :D

MALIN    •  

Kul med lite nytt smink :) Sprayen från UB skulle jag gärna vilja prova! Kram

sandra    •  

nice!

Tilda Barkselius    •  

Underbart med nytt smink :)

N    •  

Kul med nytt!

linah    •  

snyggt!!

Frida    •  

Äger ingen av dem tyvärr men det verkar vara bra saker :)

josephine Asplund    •  

Äger Naked, tycker den är sjukt bra :)
Lycka till med din fina blogg och hoppas du får en bra söndag, kram <3

Catrin Monica Sandberg    •  

Hört så mycket bra om alla de där produkterna :)

Liborius    •  

Roligt med nytt smink:) Jag har ingenting utav det där!

Marlene S.R    •  

åh vad bra produkter!

Eleonora Adriana ♥    •  

Nice :)

Jennifer    •  

Alltså du och jag har så lika smak när det kommer till smink hehe. Äger concealern, borsten och ögonskuggspaletten och setting sprayen har jag velat testa hur länge som helst!!

Maria Linnea    •  

Äälskar Real Techniques borstar! :)

Julia    •  

kul med nytt smink :)

Ida - foto & häst    •  

Så himla härligt med nytt smink!! :D

Alice    •  

Åh vilka bra grejer!

Mandosa    •  

Concealern och Setting Sprayen är helt magiska!!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!