NLY Brands sale

Idag tänkte jag tipsa om en kampanj som Nelly.com har just nu där de erbjuder 20% rabatt på utvalda varor från deras egna märken! Du hittar varorna HÄR och koden du matar in vid kassan är NLYBRANDS. Här nedanför har jag listat några av mina favoriter som erbjudandet gäller på!
1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR
Är helt förälskad i jumpsuiten med spets och snöringsdetaljer! Är så nära på att klicka hem den till mig själv! Den liknar ju faktiskt lite den jumpsuiten jag tipsade om i NA-KD inlägget HÄR! Och den burgundyröda klänningen med öppen rygg är ju hur snygg som helst! Den sista skulle passa riktigt fint till sommarfesterna, eller varför inte till studenten? Den har sjukt fin detalj i ryggen också!
4 HÄR / 5 HÄR / 6 HÄR
Hur skön ser inte den beigea klänningen ut? I favoritfärgen är den ju också! Så fint med draperingsdetaljerna. Skorna var ju även så sjukt fina och de ser ut att stödja foten rätt så bra fastän de är ganska höga. Och den sista klänningen är ju för fin! Precis som den tredje klänningen så skulle denna passa till studentkaffet eller en födelsedagsfest!
 
Fanns det något som du blev intresserad av?
Erbjudandet gäller tills midnatt idag (4.2)! Inlägget innehåller affiliatelänkar.


Frida    •  

Så fina :)

Emelie Pahlin    •  

Så snygga plagg allihopa! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Många fina klänningar!

Hillevi    •  

Så snygga kläder!

MALIN    •  

Det finns så mycket man vill ha.... Så fina grejer! Kram

Tilda Barkselius    •  

Så snygga saker!

Netti Starby    •  

Så snygga plagg! :-D Kram

Sophia    •  

Den sista klänningen var fin! :)

Kika jätte gärna in på min blogg :) kram

ebba    •  

så mycket snyggt! jag beställde 3 bikinisar från nelly's rea!
svar: tack så mycket :) kram

VERONICA - fashionblog    •  

Älskarrrr klänningarna! Så fina!! :) Kramar tjejen!

sommarblom.blogg.se    •  

Den röda var sjukt snygg!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Så mycket snyggt :D

Fina plagg :)

Fanny    •  

Superfina kläder jag älskar också jumpsuiten, men det känns som att den kan vara ganska gemonskinlig. :)

Riktigt snyggt alltihopa :)

A M    •  

Riktigt snygga klänningar!!

Skogsraah    •  

Snygga!

Catrin Monica Sandberg    •  

Så mycket snyggt :)

Sara    •  

Snygga kläder där!!

Nora Bååth    •  

Såå snygga plagg!

N    •  

Det måste man ju kolla in :D

Liborius    •  

Åh så mycket fint:)

Lina    •  

Älskar klänningen längst ner till höger!
Och skorna och jumpsuiten are to die for!
Himla fin blogg du har! :)

Pauline Hurtig    •  

så fina!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Jättefina! :)

Hillevi    •  

Skorna är så snygga!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!