Äntligen sportlov

 Idag inledde jag ordentligt mitt tre veckors långa sportlov på det bästa sättet, med en lång sovmorgon. Vaknade upp och åt frukost i sängen och resten av dagen har jag bara fotat och njutit av det otroligt vackra vädret idag! Det är verkligen så underbart då solen skiner, man blir så glad!
 
Jag har dock en hel del saker som ska göras under mina lediga veckor. Bland annat så ska jag fixa med bloggen, försöka läsa så mycket som möjligt till studentprovet i hälsokunskap och förbereda mig inför skolningen jag ska göra på jobbet om en vecka. Måste ju även passa på att fota dom dagarna solen skiner som mest! 
 
Vad har du för planer denna veckan?


anneli    •  

vad otroligt skönt med lov. Jag har jobb, möten, får en kompis från södra sverige som kommer.

Elin    •  

Gud så skönt!

felicia    •  

Gud va härligt med lov och ledighet! :)

MALIN    •  

Jag hoppas att du får ett underbart lov! Njut ordentligt för mig med! Kram

Sigrid    •  

så härligt med lov :D

Hanna    •  

3 veckor, gud så länge :O hade också velat haft så lång semester haha :D

Elin Lundgren    •  

Så skönt med lov! Själv är det några veckor kvar till jag har lov:)

Elin Lundgren    •  

Så skönt med lov! Själv är det några veckor kvar till jag har lov:)

Tilda Barkselius    •  

Åh vad mysigt med sovmorgon och tre(?!) veckors lov. Hur härligt som helst!

Linn Strömberg    •  

Men åhh vad lyxigt!

CAMILLAESI    •  

Vilka mysiga bilder :-) Mina planer för sportlovet är bara att vara så lat så möjligt :-P

Mathilda Schöfl    •  

Men lyx. Jag får lov om 2 veckor :(

Elsa    •  

Vad härligt att vara lite ledig! :)

Cassandra Haraldsson    •  

Så härligt!! :D

ebba    •  

åh vad skönt! varför är du ledig så länge?

svar: tack så jättemycket :D kram

Frida    •  

Va skönt med sportlov :)

Emma -Merakibeauty.se    •  

en sån kopp vill jag ha!:)

linah    •  

härligt:D!!

VERONICA - fashionblog    •  

Ååååh! Mysigt ju tjejen! Vad härligt :) Kramar tjejen!

Zara    •  

Åh så skönt med lov! skulle också behöva ledigt ett tag..! :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Vilken mysig morgonrock :D

Jennifer    •  

Åh vad skönt med lov! Själv har jag fullt upp med kandi skrivandet, suck och stöön

Pauline Hurtig    •  

härligt med lov! :D

Julia    •  

så skönt med lov :)

Liborius    •  

Oj vad lyxigt med tre veckor!!

Amanda    •  

åh, men gud vad mysigt med sportlov! :D

Emelie Pahlin    •  

Gud vad skönt med 3 veckors lov!!

Maja    •  

Åh vad skönt! Vänta va 3 veckor långt??

N    •  

Skönt med lov :D

ISA    •  

oj vad låååångt lov! underbart, då får du vila upp dig ordentligt :)

Viktoria Eriksson    •  

Så skönt med tre veckor ledighet! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!