Mina favoritbloggar #4

 Detta är fjärde delen av min inläggsserie om mina favoritbloggar. Läs tidigare delar: del 1, del 2 & del 3
JENNIFER JANSSON
Jag har följt med Jennifers blogg ett tag och på den senaste tiden har hon haft ett uppehåll, men nu märker man att hon har börjat satsa på bloggen så mycket mera igen och uppdateringen just nu är riktigt bra! Riktigt fina bilder och bra skrivna inlägg. Jag gillar verkligen hennes outfit/klädbilder och hon har en så fin klädstil! 
 
Hon har en rätt så vardaglig blogg, men på något sätt gör hon den så intressant! Då hon väl uppdaterar är uppdateringen riktigt bra med flera inlägg om dagen, vilket gillas! 
Hennes blogg hittar du HÄR!
 
Bilderna lånade från Jennifers Instagram


MALIN    •  

Vad kul med bloggtips! Denna bloggen har jag inte hört talas om tidigare! Kram

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Uppskattar verkligen dina tips :D

Amanda Forsman    •  

Så bra tips :)

Liborius    •  

Åh kul med bloggtips:D

Linn Strömberg    •  

Åh hon har så fin blogg!
Hur mår du? Är det bättre? <3

Svar: Jag mår mycket bättre nu och har börjat återhämta mig! <3
Henrietta Nylund

Netti Starby    •  

Vad kul med bloggtips! Kram

Tilda Barkselius    •  

Åh vilka fina bilder!

Pauline Hurtig    •  

kul med bloggtips :)

ebba    •  

tack för tipset!
svar: tack så mycket :D KRAM

Prietha    •  

Måste kika in!

Frida    •  

Bra tips på blogg :)

linah    •  

roligt inlägg:D!

Sanna    •  

Ska kolla in hennes blogg, kul med lite nya bloggar o följa :D

Josse    •  

Bra tips!

Eleonora Adriana ♥    •  

Tack för tipset :)

Hillevi    •  

Kul med bloggtips!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!