Lägesuppdatering

Vill börja med att tacka alla för era fina kommentarer, ni är verkligen guldvärda <3 
Jag mår redan nu bättre än vad jag gjorde tidigare trots att jag har blivit mycket sjukare och ömmare i kroppen. Det ända som har bara blivit värre är nog tänderna och såret i munnen. Kan fortfarande knappt äta och såret i läppen börjar bli smått infekterat. Jag hade verkligen med mig en skyddsängel då jag klarade mig så lindrigt med tanke på vad som hände. 
 
Jag har haft det ganska svårt med att smälta vad som faktiskt har hänt, och hur hårt jag än försöker så kommer jag knappt ihåg något av händelsen eller av då jag satt i ambulansen. Det kommer nog ta sin tid före jag har kommit över händelsen helt och hållet. Fastän jag inte fick så stora skador på utsidan så satte olyckan ganska djupa sår på insidan. 
 
Jag har varit ute en gång sedan olyckan och jag förväntade mig inte att vara så livrädd som jag faktiskt var. Att gå över skyddsvägen fastän det inte var några bilar i närheten var verkligen inte så lätt som jag trodde att det skulle vara. 
Det var tur att jag hade William vid min sida, annars skulle det känts så dumt att gråta som ett litet barn då man gör något så enkelt som att gå över en skyddsväg.
 
Tack än en gång för allt stöd som ni har gett mig här på bloggen, facebook och via meddelanden. Ni vet inte hur mycket det betyder för mig! <3 
 
För er som har missat vad allt handlar om kan ni läsa om olyckan HÄR.


Nimo    •  

Ha en bra söndag

Pauline Hurtig    •  

tar nog länge att komma över, all styrka till dig<3

Svar: <3
Henrietta Nylund

anna    •  

Krya på dig fina du. Kramar

jessy    •  

Skönt att du är på bättringsvägen, kram!

CAMILLAESI    •  

Gud stackare... Skönt att du mår bättre

Kram <3

Netti Starby    •  

Du hade verkligen en skyddsängel och krya på dig! Kram

ISA    •  

men gud!! såg vad som hänt nu, usch vad otäckt! verkligen en sån grej man inte tänker ska hända en själv.. tur att det ändå gick så pass bra! var rädd om dig! kram <3

Frida    •  

Det kommer nog att ta lite tid men du kommer att må bra igen, stor kram :)

linah    •  

så skönt att du mår bättre!! <3 <3

Tuva Björnwall    •  

Krya på dig <33

Ebba    •  

Åh äntligen uppdatering, har gått och oroat mig i flera dagar att du ska ha blivit sämre! Förstår att de är svårt att smälta, oftast blir de så och de tar sin tid. Vila upp dig ordentligt nu fina du!

Svar: tack så jättemycket :) KRAM

Amanda Forsman    •  

Sån tur att du verkligen inte blev mer skadad!<3

Svar: Ja, verkligen..<3
Henrietta Nylund

Emelie Pahlin    •  

Kan tänka mig att det är svårt att förstå vad som faktiskt har hänt, det är något man aldrig tror ska hända en själv. Massa kramar till dig, hoppas verkligen du blir bättre snart, tycker så synd om dig <.3

Svar: <3
Henrietta Nylund

Prietha    •  

Krya!! <3

Svar: <3
Henrietta Nylund

Jessica    •  

Usch alltså så himla obehagligt! Krya på dig henrietta! :)

Linn Strömberg    •  

Men usch :( Inte konstigt att du känner dig rädd! <3

Josefine    •  

Vad skönt att du mår lite bättre!!

Tilda Barkselius    •  

Usch förstår att du är rädd, skulle jag också vara! Håller alla tummar för att du blir bra snart <3

Sanna    •  

Stackarn, förstår att det satt djupa spår på insidan, hoppas att du läker fullt ut på alla sätt och att du mår bättre snart, Stor kram till dig :)

MALIN    •  

Fina starka du! Jag blir så glad av att läsa att du mår bättre! Snart är du på benen igen! Kram

Josse    •  

Skönt att du mår bättre<3

Danielas Dagbok    •  

Förstår dig så bra, minns själv hur svårt det var att börja köra bil igen efter krocken. Kram <3

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Men fyfan va hemskt! Så skönt att höra att du är vid livet och jag hoppas för guds skull att du anmäler idioten och kräv skadestånd! Skönt att kvinnan gick in och hjälpte dig.

Anonym    •  

Kan tänka mig att det är svårt att förstå vad som faktiskt har hänt, det är något man aldrig tror ska hända en själv. Massa kramar till dig, hoppas verkligen du blir bättre snart, tycker så synd om dig <.3

Hillevi    •  

Fy så hemskt, hoppas du snabbt blir bättre! <3










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!