Det är över nu

Idag var då min sista praktikdag för detta läsår vilket känns så konstigt, men ändå så skönt. Det kommer att kännas så konstigt att vara tillbaka i skolan efter flera månader och dessutom inleda den sista perioden någonsin av gymnasieämnen(!!!) sedan är det bara att skriva studenten som återstår!

Det är rätt så mycket som är på gång just nu, så som tur är jag ledig nu tre veckor framöver! Jag och William har inplanerat en Helsingforsresa under dessa tre veckor, men vi är inte säkra ännu vilken dag vi åker!

Kvällen kommer att spenderas med vänner i Petalax, så får se hur kvällen slutar! 


MALIN    •  

Vad snabbt det har gått! Sååå kul att du snart tar studenten! Kram

Sara    •  

Hurra för studenten!!!

linah    •  

fina du! <3

Frida    •  

Skönt med lite ledighet :)

Netti Starby    •  

Jag förstår att det känns konstigt men det måste vara kul också :-D Kram

N    •  

Fin du är!!

Tilda Barkselius    •  

Mysigt det låter med en resa :)

Viktoria Eriksson    •  

härligt med en resa till Helsingfors :) så fin du är!

Elsa    •  

Åh vad fin du är! :)

N A T H A L I E    •  

Såå fin du är tjejen! :) kram

Så fin :)

Maja    •  

Åh vad kul med Helsingfors!:)

sandra.    •  

fin bild :)

Josse    •  

fin bild!

Josse    •  

fin bild!

Mathilda Schöfl    •  

Vad skönt med lite ledighet :)

Emelie Pahlin    •  

Skönt med tre veckors ledighet!!

anneli    •  

åh jag skulle vilja ha någon av mina vänner som frisör, det vore ju great!

Isabella Huynh    •  

vad synd att praktiken är över!

Linn Strömberg    •  

Lycka till med allt nu innan studenten finis! <3

Eleonora Adriana ♥    •  

Mysigt att få va ledig :)

ebba    •  

åh så mysigt!
svar: tack, de gick superbra :) kram

www.nouw.com/februariibarn    •  

Åh vad härligt med ledighet och Helsingfors! :))

Liborius    •  

Sista tiden på terminen kommer gå sååå fort!!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Du är så söt :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!