Alla hjärtans dag tips

vday with eleven
1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR / 4 HÄR / 5 HÄR / 6 HÄR / 7 HÄR
Snart är det ju alla hjärtans dag, och då är det ju lite extra mysigt att ge bort en present till någon man tycker om eller så får man en bra ursäkt för att unna sig lite extra! Här ovan har jag plockat ihop några av mina favoriter från Eleven.se som man kan unna sig själv under alla hjärtans dag eller köpa som gåva till någon speciell!
 
Jag har med två hårrelaterade saker på bilden och en av dom är GHDs plattång i årets vinterdesign som är hur vacker som helst att lägga ögonen på och en lyxig hårparfym från Blamain som vårdar och ger glans till håret och så klart ger en underbar doft!
 
Min absoluta favorit highlighter från The Balm kan jag verkligen rekommendera, och NYX Soft Matte Lip Cream i någon härlig nyans att ha på under alla hjärtans dag dejten skulle ju sitta hur fint som helst!
Maybellines nya ögonskuggspalett är ju hur härlig som helst och hur länge har jag inte velat lägga tassarna på Anastasia Beverly Hills produkter? Jag tror faktiskt det är dags för mig nu att åtminstone unna mig en Dipbrow Pomade!
 
Allt detta och mycket, mycket mer hittar du på Eleven.se! Den sidan har verkligen ALLT som är i skönhetskategorin och så sjukt många otroligt bra märken! 
Inlägget är sponsrat.


josephine Asplund    •  

Roliga och fina tips =)
Lycka till med bloggen & hoppas du får en trevlig eftermiddag! kram<333

Netti Starby    •  

Vilka fina tips :-D Kram

Alice    •  

Åh tack så himla mycket! Glad jag blir!
Fina grejor! :)

Maja    •  

Såå fina saker!!

Linn Strömberg    •  

Jättebra tips finaste <3

MALIN    •  

Jättebra tips! Anastasia's Contour kit är grymt! Kram

Tilda Barkselius    •  

Grymma grejer på den hemsidan!

Julia    •  

så nice saker :)

Hillevi    •  

Bra tips!

Frida    •  

Va fina saker :)

linah    •  

jättebra tips! <3

N A T H A L I E    •  

Sååå så bra tips! :) kram

sommarblom.blogg.se    •  

Vilka bra tips!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jag är såååå sugen på att köpa hem den paletten från Maybelline! Har den andra i mörka färger men denna är sååå fin :D

Eleonora Adriana ♥    •  

Nice grejer! :)

Viktoria Eriksson    •  

Så bra tips! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Bra tips! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!