Ny inredningsdetalj

På den senaste tiden har jag börjat gilla mer och mer minikaktusar! Jag har haft en minikaktus i hur många år som helst som fortfarande lever, så för mig som aldrig lyckas hålla blommor levande passar minikaktusar superbra!

Dessa tre söta köpte jag i ett paket från IKEA för några slantar, så värt det! Jag tog det sista paketet med beigea krukor, så dom var inte lika fina som de andra, men är ändå riktigt nöjd!
 Idag hade jag förresten första dagen av frisörämnen igen och nu är vi då inne i sista perioden före sommarlovet, helt sjukt att det är min tur att lämna skolan om ungefär ett år. 


Ewelina    •  

Så snygga! Vill också ha!

Netti Starby    •  

Vad fint och jag är också galen i små kaktusar! Kram

Josse    •  

Så fint!

ELIN WAHLBERG    •  

superfint!

Liborius    •  

Älskar kaktusar, såå lättskötta:D

Veronica Wallgren    •  

Det är verkligen fint med minikaktusar :)

Amanda Jönsson    •  

Åh det är så fint!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så fint med kaktusar, det har verkligen blivit poppis :)

MALIN    •  

Vad fint du har det! Det är sååå läckert med kaktusar :) Kram

Linn Strömberg    •  

Åhh vill också ha minikaktusar! så fint

Matilda    •  

Dom är ju hur söta som helst :D

ISA    •  

åh! jag som är på jakt efter kaktusar, de där var perfekta!! så fint

Svar: Dessa är ju så söta! Du måste kika in vid IKEA då, dom kostade inte mycket! :)
Henrietta Nylund

emeliesandelia.se    •  

Riktigt fint! :)

Sara Ekman    •  

fint :)

Tilda Barkselius    •  

Åh älskar kaktusar!

Sandora    •  

Vilka söta små saker :)

Amanda    •  

Kaktusar är riktiga inrednings upppiffare, riktigt fint! Fina bilder du tagit också, inspirerande.

Michelleichelle    •  

Åååh, minikaktusar! *hjärtögon emoji*

Sofia    •  

Så himla fint :D

VERONICA - fashionblog    •  

Åh jag älskar kaktusar! SÅ snyggt verkligen!! :)

Jennisbeauty    •  

Ursnyggt! Vill ha tavlan också :D

Erica    •  

älskar dessa! har själv tre med vita krukor:)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Åhh kaktusar är de sötaste ever :D

linah    •  

fint! <3

Cassandra Haraldsson    •  

Så fin inredning!

Jessica    •  

Så fint, älskar kaktusar! :)

Celine    •  

Har också börjat köpa hem en massa kaktusar haha :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!