Detaljer i vår

ff
Nu när jag redan är inne på spåret på att göra sig redo inför våren och sommaren så tänkte jag tipsa om några affärer och produkter därifrån som lockar mig i vår! 
 
Solglasögon är ju ett måste när den starka vårsolen kommer så man inte får huvudvärk. Här har jag hittat ett par godingar från H&M. Dom svarta är lite mera annorlunda än vad jag annars kör på och dom i roséguld är ju helt perfekta! 
 
Ett par (eller varför inte fler?) skor är ju ett måste när det blir vår. Jag brukar alltid plocka fram mina favoritsneakers och damma av dom till våren. Sneakers är ju så smart eftersom att man är bekväm och utan skoskav på samma gång som man ser sportig och snygg ut, winwin situation! I kollaget ovan ser ni tre godingar som jag hittade på Zalando!
 
En ny, somrigare och lättare parfym brukar jag gå över till vid vår och sommartider. Just nu har jag gått och förälskat mig i denna nyheten från Marc Jacobs i doften Daisy Sorbet. Jag har den originella Daisydoften och jag fullkomligt älskar den! Denna är lite fräschare och somrigare. Ni hittar den och många andra dofter på Parfym.se!
 
Genom att trycka på namnen till butikerna kommer ni direkt till Rabbles sida för deras rabattkoder som är i kraft just nu, så före ni köper något så kan ni gå in via Rabble och se vilka erbjudanden sidorna har just nu, så sparar ni pengar som ni kan shoppa mera för sedan, smart va?


Hillevi    •  

Adidasskorna är ju to die for!!

Tuva Björnwall    •  

så snygga saker!! :D

Linn Strömberg    •  

Åh vad härligt inlägg! precis vad jag behövde :D

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Finns så himla mycket snygga sneakers!

Tilda Barkselius    •  

Solisar och sneakers är ett måste på våren :)

Amanda Jönsson    •  

Snygga grejer!

MALIN    •  

Vilka fina grejer! Är verkligen såååå sugen på ett par nya sneakers! Kram

Josse    •  

Så snyggt!

Sanna    •  

Sneakers är ett "vår måste " :D

Emelie Pahlin    •  

Åh, så fint alltihop! Är också sugen på att köpa en ny parfym :)

Tilda    •  

Sååå bra inlägg! :)

VERONICA - fashionblog    •  

Åh vad härligt! Så fina saker :) Kramar!

Pauline Hurtig    •  

snyggt!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!