Vardagssmink

Concealer: MAC Pro Longwear Puder: Rimmel Stay Matte Bronzer: Too Faced Chocolate Soleil. Borstar: Real Techniques och Forever Living.
Ögonskuggspalett: MUA Ögonbrynswax: Lumene Mascara: Too Faced Better Than Sex Ögonbrynspenna: Lumene. Borstar: E.l.f. och Forever Living.
 
Jag frågade för ett tag sedan om ni var intresserade av att se vad jag använder för smink till vardagen och nu äntligen fick jag det gjort! Så här är det jag använder en vanlig skoldag eller jobbdag då jag inte satsar något extra på morgonen. 
 
När jag tog fram allt som skulle fotas blev jag lite förvånad över hur mycket det egentligen behövs till mitt 15-20 minuters vardagssmink! Om jag satsar lite mera på sminket lägger jag eyeliner, primer, highlighter, flera olika ögonskuggor, blush och lite annat smått och gott jag hittar! 
 
Vad använder du för vardagssmink?


A M    •  

Intressant inlägg! Jag använder mig av en CC cream från Lumene, den borde alla ha! Bästa köpet jag gjort inom sminkprodukter! Äger också stippling brush, den är såå bra :D

Julia    •  

så nice smink :)

Lucy    •  

Åh använder mig också utav det pudret Rimmel. den är så bra :D

Linn Strömberg    •  

Så fint smink! är Real Techniques stippling brush bra? ^^

S A N N A♥    •  

Åh vad bra smink du har!!

Sarah Skjødt    •  

Gode produkter og fint indlæg! :-)
www.sarahskjoedt.dk

Jeanette    •  

Roligt inlägg :)

Nathalie Tegelstam    •  

Vilka underbara produkter du använder, intressant inlägg också! :) kram

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Real Techniques borstar är verkligen bra!

linah    •  

åh va fint! älskar dina borstar!

milina.blogg.se    •  

Bara mascara haha!

Släpp taget. följ flödet    •  

Vad duktig du är som orkar haha! Jag försöker sminka mig om jag ska någonstans men jag är alldeles för lat… Måste skärpa mg! :)

Amanda Engberg    •  

Så roligt inlägg! :)

Sara Ekman    •  

Fint :)

N    •  

Snyggt! Använder knappt smink till vardags men fixar till mig en del vid festligheter :)

Marlene S.R    •  

så bra produkter!

sandra    •  

nice!

SOFIA    •  

Åh, har hört massa bra om de borstarna. Jag kör dock på borstar från Mac :)

Sanna | Beauty & Bride    •  

Men alltså wow, den där paletten. Jag dööör lite grann. Har ni det i Finland eller har du köpt utomlands eller har du beställt? Blir ju sjukt sugen på att beställa nåt från dem :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!