Våran dag idag

Idag firade jag och William 2,5 år tillsammans med att äta riktigt god mat på Rosso! 
Tanken var först att vi skulle fara till Strampen, men eftersom att de hade ändrat menyn blev det Rosso istället!

Själva maten var helt okej god men efterrätten var helt magisk! Jag åt kycklingciabatta och till efterrät delade vi på en chokladkaka med banana-split glass, så gudomligt gott! Min favorit var glassen så William fick äta det mesta av kakan! :)

Nu får vi se vad vi ska göra resten av kvällen men säkert blir det något lungt eftersom att William fick plötsligt sjukt ont i benet så vi ska kolla upp det nu. 


ebba    •  

åh vad mysigt, grattis till er!
svar: det förstår jag att du gör, jag kan knappt vänta :D kram

Viktoria Eriksson    •  

Grattis till er! :)

Liv Ringström    •  

så mysigt!

Louise    •  

Åh vad roligt, grattis till er!

Jessy    •  

Gud va mysigt och grattis till er två! :)

Julia    •  

grattis till er :)

Linnéa Pyrrö    •  

Grattis finisar! Älskar att fira års/månads dagar, så mysigt :)

Maria Larsson    •  

Det där såg riktigt gott ut!

S A N N A♥    •  

Åh grattis!!!

MALIN    •  

Vad mysigt med restaurang! Grattis till er :) Kram

Linn Strömberg    •  

Åh grattisgrattisgrattis!! <3

Netti Starby    •  

Mums vad smarrigt och grattis till er! Kram

Norabååth    •  

Så mysigt!

Celine    •  

Åh så kul! Grattis!

Nathalie Tegelstam    •  

Åh grattis fina ni. Så söta tillsammans! :) kram

sandra    •  

gott!

Sara Ekman    •  

Grattis :)

A M    •  

Men åh grattis! Så mysigt, ser super gott ut! Btw, gillar din header stort! :D

milina.blogg.se    •  

Mysigt!

Pauline    •  

mysigt! men vilket jobbigt avslut :(

emelie    •  

så mysigt :)

Liene Svärd    •  

Ser gott ut. Grattis till er!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!