Sunday is for snuggling

Hoppas ni har haft en fin helg! Min helg har bestått av en hel del jobb både lördag och söndag så nu känns det verkligen skönt att få pusta ut och vila den sista tiden som finns kvar nu av helgen! Var ju ändå ledig på fredagen så det blev lite som en extra helgdag ledig för mig :)
 
Snart kommer William hem till mig så ska jag klippa hans hår och sedan ska vi bara mysa framför några avsnitt Bones, låter perfekt i mina öron! För er som inte har sett Bones kan jag verkligen rekommendera den serien! HÄR har jag skrivit lite mera om serien :)
 
Vad har du gjort i helgen?


ebba    •  

så himla fin! vad mysigt de låter, jag har festat igår så idag mår man som man förtjänar!
svar: tack så mycket :) kram

VERONICA - fashion blog    •  

AMEN to that! Så sant :) Härligt fina du, hoppas du haft en underbar helg!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Lät som en superbra plan för dagen :)

MALIN    •  

Så fin du är! Hoppas du får en härlig söndagskväll :) Kram

Linn Strömberg    •  

Åh Bones verkar riktigt bra! Ska nog ge det en chans ^^

Petra Nordqvist    •  

Jag har bara tagit det lugnt och vilat upp mig inför kommande vecka :D http://www.petra.for.me

Linnéa Pyrrö    •  

Sv; Följer nu! Du hade med massa fint på din tumblr :)

Svar: Följer dig också nu! Din tumblr var verkligen fin!
Henrietta Nylund

Lollee    •  

Så mysigt :) själv myser jag framför game of thrones :)

Anonym    •  

Härligt :)

Louise    •  

Så fin du är!

Sara    •  

Hoppas du fick njuta de sista timmarna av denna söndag!

Natalie Salazar    •  

jo tack helgen har varit fin och lugn :)
umgåtts med mina små hundar och kisse hela veckan, tiden finns ju inte där så mkt för dem när man jobbar så man får passa på :D
hur har din helg varit?

linah    •  

snygging!

Dixi Wonderland    •  

Jag slappade i lördags men jobbade hela söndagen med att fota material till bloggen. Vi lyckades dock hälsa på hos min sambos familj vilket var super mysigt :D

Sara Ekman    •  

Fin :)

Ronja    •  

jättefin din nya design blev, kom först in på en dator nu så jag fick se den :)
fina selfies också!

linah    •  

vart har du köpt din tröja förresten?:D

Julia    •  

så fin du är :)

Sanna | Beauty & Design    •  

Åh vad längesen det var jag kikade på Bones! Tappade det lite i säsong 8...
Din nya design är superfin, Henrietta :)

Viktoria Eriksson    •  

bra serietips! fin du är :)

Pauline    •  

så fin!

Celine    •  

Så fin du är!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!