Pitch Perfect 2

Nu känner jag mig verkligen efter då jag såg på Pitch Perfect 2 för första gången igårkväll! Hade planer på våren att gå på bio när den kom ut men det glömdes bort helt och hållet, men när första filmen kom på TV på lördag kände jag att jag bara måste ta och se tvåan! 

Tvåan var faktiskt riktigt bra men blev lite jobbig ibland. Slutet var riktigt bra men ändå börjar man undra ifall det kommer en tredje film för att den slutade också lite mitt i som den första också gjorde. Tyckte också att den första var bättre för den har så många sjukt roliga stunder, men det hade denna nog också! :) Rekommenderas för dom som inte har sett den än!

Har du sett filmerna?




Tuuli    •  

måste se den! - vill förresten passa på att tipsa om att jag har en månadensblogg tävling på min blogg, länk till tävlingen finns under min header!

MALIN    •  

Jag såg filmerna ganska sent, men jag älskar dom verkligen!

Viktoria Eriksson    •  

Åh, måste kolla in denna då jag sett första :)

linah    •  

har ett ettan, försöker tvinga pojkvännen att kolla på 2:an med mig hahah!

Jessy    •  

Dom är ju fööör bra!
- TÄVLINGEN ÄR NU AVSLUTAD, kolla in om det blev du som vann! :D Kram.

Céline    •  

jag älskar både ettan och tvåan!! :)

ebba    •  

jag har sett 1an, men inte tyckt 2an verkar bra!
svar: ja men verkligen :) jaha så kul, jag hade 4 veckors praktik i 1an, nu har jag en dag i veckan hela året! :) kram

A M    •  

Dem är såå bra!

Prietha    •  

Måste se denna till helgen, bara måste!

S A N N A♥    •  

Åh vill se den!

Josefine    •  

Oh har inte sett den än :)

shazi    •  

den måste jag se

Linn Strömberg    •  

Har inte sett den, måste göra det!!

Pauline    •  

har inte sett 1an ens, måste nog göra :)

Sara Ekman    •  

De är så bra :)

Dixi Wonderland    •  

Då är jag super efter för jag har inte sett någon av filmerna xD Men jag ska ta och se dom en vacker dag ;)

Amanda Engberg    •  

Har inte sett någon, men skulle vilja! :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Tror bara jag sett ettan än så länge haha! Tyckte dock den var superrolig! :)

Nora bååth    •  

Måste verkligen se den :)

Netti Starby    •  

Nej jag har inte sett dem men vill göra det snart! Kram

MADDISENJ,SE    •  

Nej jag har inte sett dem

Lucy    •  

Tyckte den var helt ok :)

linah    •  

har du några bra filmtips på romantiska filmer?:D

Rebecka    •  

Älskar dom filmerna!

Svar:
Tack söta du ♥

Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!