Onsdagspepp

Nu är halva skolveckan avklarad och jag känner mig verkligen trött! Är inte heller så värst taggad på att inleda jobbhelgen redan på fredag efter skolan...
 
Men här är i alla fall några peppande ord som får mig lite mera motiverad och att inte tänka på de dåliga sakerna i livet! Några visa ord som kanske gör det lite lättare att ta sig igenom vardagen då det känns lite extra jobbigt. :) 
Jag älskar att läsa peppande texter för jag känner mig alltid en smula bättre då man scrollar ner på instagram eller tumblr och så ploppar en fin text upp! Idag behövdes det verkligen :)
 
Vad tycker du om peppande texter?




Julia    •  

Älskar också pepptexter!!

Linn Strömberg    •  

Grym pepp! :D

Linnéa Pyrrö    •  

Bra quotes och citat! Bra med lite pepp mitt i vardagen :) Ha en fortsatt bra kväll! KRAM

Amanda    •  

Åh härligt pepp!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Härlig pepp! Och vad fin din nya design är :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine    •  

Härlig pepp!

daniela    •  

älskar citatcollage!!

Emma Engström    •  

Älskar peppande texter! :D

Julia    •  

så bra citat :)

Nora Bååth    •  

Behövs verkligen lite pepp såhär mitt i veckan :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Bra pepp! :)

Netti Starby    •  

Vad härligt med pepp och det gillar jag! Kram

VERONICA - fashion blog    •  

Everyday pepp!!! Så underbara citat, verkligen! :) Älskar det och blir så inspirerad.

Amanda Engberg    •  

Jag tycker att det är bra med peppande texter! :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Så bra texter!

Sara Ekman    •  

Älskar pepp! :)

milina.blogg.se    •  

Så bra pepp! <3

Rebecka    •  

Riktigt bra texter!

Svar:
Haha, så kan det vara :P

Kram

Pauline    •  

älskar peppande texter!

S A N N A♥    •  

Fina citat!

Theresia    •  

Härliga quotes!

linah    •  

åhh älskar detta!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!