Ny design!

Nu äntligen har jag bytt min design på bloggen till en helt ny och fräschare variant! Är så mycket mera nöjd med denna design än den förra!
 
Det enda som verkligen blev dåligt med denna design var att designen syns endast på datorn och funkade inte alls via telefonen. Så jag blev tvungen att mobilanpassa bloggen och det är så tråkigt och gillar inte alls det, så får de hur jag löser det problemet. 
Kollagen gjorda i Polyvore passar inte heller in i denna designen och det är ju supertråkigt, men det går ju alltid att fixa på något sätt!
 
Vad tycker du om den nya designen?
 
Bjuder på ännu en bild tagen av Sarah! Är så nöjd med alla så skulle vilja lägga en i varje inlägg, haha! Besök hennes blogg! :)




Sara    •  

Åh vad fin bild! :D

Petra Nordqvist    •  

Superfina bilder! :) http://petra.for.me

Linn Strömberg    •  

Jättefint! <3

Http://nouw.com/carroat    •  

Fin design och fin bild :)

Anonym    •  

Supersnygg!!

Celine    •  

Jag tycker verkligen att det blev jättesnyggt!

MALIN    •  

Designen blev hur fin som helst! Hoppas din helg blir bra :) Kram

Linda    •  

jätte fint!

linah    •  

grymt snyggt:D älskar den nya designen!

Julia    •  

Det blev jättesnyggt!

Pauline    •  

snygg design!

Prietha    •  

Designen är såååå snygg, blev lite sugen på att byta tillbaka till blogg.se när jag såg den ;) Jag brukar göra mina collage i photoshop eller https://pixlr.com/, tycker Polyvore är lite krångligt haha :)

Nora Bååth    •  

Det blev sjukt fint :)

Julia    •  

blev jättefint :)

VERONICA - fashion blog    •  

Inte bara designen som är dödligt snygg, även du! Så fastansfullt vacker!! :) Kramar fina du!

Sara Ekman    •  

fint

Pia    •  

Jättefin och fräsch design! :)

Amanda Engberg    •  

Den vart grymt bra! :)

A M    •  

Jättesnyggt!

my    •  

Tycker det är jättefint :)

ebba    •  

så himla fin!

Viktoria Eriksson    •  

så snygg design! fin bild på dig också! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!