New in from Nike

 En ny sport-bh från Nike som jag beställde för inte så länge sedan!
Har faktiskt bara två sport-bhar från förr och båda är i samma modell som denna och också från Nike! Jag har alltid haft enfärgade kläder på gymmet men nu tänkte jag köra på något lite annorlunda och skaffa en med mönster! Var lite osäker över detta mönster men när jag såg den framför mig såg den bättre ut än på nätet!
 
Förresten så har jag äntligen tagit tag i en sak jag har velat ha och göra väldigt länge! Jag har nu äntligen fixat ett ordentligt belyst sminkbord i min lilla walk-in-closet! Sminkade mig där i morse och är så nöjd med allt! Ska bara köpa ett annorlunda bord och en ordentlig stol dit, och jag vet exakt hurudana jag vill ha!

 


MALIN    •  

Nike har så himla snygga träningskläder!

Emelie Pahlin    •  

Så snygg sport-bh! :D

Http://nouw.com/carroat    •  

snyggt!

ronja    •  

sjukt snygga!

CAICAIS.BLOGG.SE~    •  

åh vilken snygg sport-bh!

Linnéa Pyrrö    •  

Åh vilken snygg sportbh!! Drömmens dröm mönster också

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Supersnygg!! Roligt med nya träningskläder :)

Linn Strömberg    •  

Grymt snygg sport bh!

linah    •  

va snyggt:D!

Prietha    •  

Åhh så snygg sport-bh! Vart är handskarna ifrån? Behöver verkligen ett par asap!

Julia    •  

Gud vilken snygg sport-bh!!

Amanda Engberg    •  

Så snygg! :)

Vanessa andersson    •  

sjukt snygg topp!! :D

Dixi Wonderland    •  

Älskar Nike!
Satt och kollade på träningskläder och skor ifrån dom igår! Bästa märket!

Viktoria Eriksson    •  

snyggt, mönstret var snyggt också! :)

Hemma Hos Felicia    •  

Så snygg!! :)

MALIN    •  

Nu är vinnaren dragen i min tävling tillsammans med Personlig Almanacka :) In och kika om det blev du! Kram

Julia    •  

nice! :)

Henrik Olsson    •  

Den var snygg :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt med lite nytt! :)

Emilia Åkerberg    •  

Riktigt snygg sportbh!

Pauline    •  

vilken fin sportbh! :D

Sofia    •  

Så himla snygg sport bh!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Snyggt! :)

Michelle    •  

Men ååh vilken super snygg bh!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!