Måndagspepp

Vet ni vad? Jag har börjat lyssna på podcasts! Eller ja, egentligen en just nu. Jag har alltså börjat lyssna på Hanna och Ellinors podcast Måndagspepp och den är verkligen så bra! Känner igen mig i så många saker de berättar om och det känns som om man skulle ha deeptalk med sina bästa flickvänner i sitt rum då man lyssnar på dom!
 
Har hittils lyssnat på endast några avsnitt och älskar redan hela konceptet! Har inte riktigt förstått mig på podcasts förr men har alltid varit intresserad då det verkar vara en ganska stor sak speciellt i Sverige, och nu kan jag inte sluta lyssna!
 
Lyssnar du på podcasts? Isåfall vilken/vilka?


Emma Engström    •  

Älskar verkligen deras podcast! Lyssnar på en hel del podcasts faktiskt, en annan favorit är också Mathilda & Andreas! :)

ebba    •  

aldrig fastnat för poddar faktiskt!
svar: tack så mycket :) kram

Jessy    •  

Lyssnar aldrig på det faktiskt!

MALIN    •  

Deras podd har jag faktiskt aldrig lyssnat på. Hanna är däremot så himla inspirerande!

Amanda Forsman    •  

Åh deras podd är så bra! Lyssnar ibland på Den fantastiska resan också :)

Nora Bååth    •  

Den är så sjukt bra!

Nora Bååth    •  

Den är så sjukt bra!

Linn Strömberg    •  

Åh vill också börja lyssna på någon podcast! Den här kanske är bra att börja med ^^

Pauline    •  

älskar poddar! Fredagspodden och dokumentärer är mina favoriter :)

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF    •  

jag lyssnar på flera olika podcasts :) får ta och lyssna något avsnitt på den också!

ccc    •  

Fin blogg du har!! Nu har nya ios9 släppts till iphone och man kan uppdatera, kolla gärna till bloggen där ja lagt upp vad som har bättrats :) Kanske är en sak man borde veta innan man uppdaterar den :D Ha en fortsatt trevlig kväll!

Sara Möller    •  

JAA, jag har lyssnat på dem sen de började podda, och de så så ljuvliga. Ser fram emot säsong två, hoppas den börjar snart. Börjar bli otålig nu :D

milina.blogg.se    •  

Tack för tips!

Sanna | Beauty & Bride    •  

Åh, jag träffade Hanna på ett möte häromdagen och hon är sååå härlig :)
De är så jäkla duktiga, både Hanna och Ellinor tycker jag.

Jag lyssnar mest på faktapods, typ P3 Dokumentär och liknande. Måste dock tipsa om Creepypodden, den är sååå bra :D

Nathalie Tegelstam    •  

Detta är helt klart den bästa podcasten du kan hitta, så galet bra är den! :) kram

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh vad roligt :)

Sara Ekman    •  

Jag måste också börja lyssna på poddar :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!