F/W jackets

 
F/W jackets
1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR
Var inne på Nelly och kollade in deras sortiment och märkte redan på första sidan att de hade -20% på allt från deras egna märke NLY Trend så klickade genast in mig där och hittade dessa godingarna ovan!
 
Jag har ju egentligen en jacka tills i vinter men den är verkligen supervarm! Så skulle behöva en medelvarm till den tiden då hösten blir till vinter och det bara är några minus grader, och ovan har vi tre varianter som gärna skulle få flytta in i min garderob!
 
Nummer tvåan kan ju bli lite för kall, speciellt vid halsen, så den är mera till hösten skulle jag säga. Men nummer tre gillar jag faktiskt riktigt mycket! Ser ju lite ut som en läderjacka fast ändå inte! Och nummer ett så liknar verkligen en jacka jag har haft från Nelly från förr bara att ännu snyggare!
 
Har du någon favorit av dessa tre?


FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

snygga

S A N N A♥    •  

Vad snygga!

linah    •  

va snygga! den i mitten är min favorit:D!!

sv; haha känner samma sak.. jag tycker typ att bara 2 dagar är mycket utan min pojkvän hahhaha!

Rebecka    •  

Åh alla var ju jättefina :) Gillar den första och sista mest :)

Svar:
Gör det :D

Kram

A M    •  

Så snygga! Gillar 2an mest! :D

ebba    •  

riktigt snygga allihopa!
svar: tack så mycket :) garanterat en av de bästa resorna jag gjort!
kram

Liene Svärd    •  

Tack så jätte mycket :D

Jättefina jackor!

Angelica    •  

Älskar den i mitten :)

Viktoria Eriksson    •  

så snygga, älskar den 1:a! :)

Aurora    •  

Vad snygga jackor! Håller med dig om att 2an verkar lämpligast och riktigt fin :)
Undrar om det finns några kvar? :)

Nora bååth    •  

Sjukt fin jacka!

Sam    •  

De är perfekta :o

Sandra Norberg    •  

Älskar jacka nummer 2! Grymt snygg!

Lucy    •  

Gilla den första :D

Anonym    •  

Åh vilka snygga jackor, tycker alla tre va superfina! :) kram

Linn Strömberg    •  

Grymt snygga allihop!

N    •  

Snygga!

Amanda Engberg    •  

Så snygga! :)

Emelie    •  

Fina jackor, jag skulle lagt vantarna på nummer 1 om jag hade haft råd!

MADDISENJ.SE    •  

Den i mitten var grymt snygg!!

linah    •  

snygga!

milina.blogg.se    •  

Snygga!

Prietha    •  

Nummer 2 är en såå fin höstjacka!

Släpp taget. följ flödet    •  

Tyckte nog bäst om trean jag! :) Skulle också behöva en vinterjacka..

Maja H    •  

Så fina jackor!!

Julia    •  

Åh så snygga!

Hillevi    •  

Gillade tvåan!

Pauline    •  

snygga!

bohobando | Skönhet & Livsstil    •  

Åh det måste jag kolla in.










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!