Framtidsdrömmar

Jag surfade omkring på hemnet igår och blev helt kär när jag såg bilden på sovrummet! Klickade mig in på själva lägenheten för att se hur resten såg ut och det var verkligen superfint! Hela lägenheten var så stor och rymlig och verkligen så fin och ljus! Min framtida lägenhets största kriterie är nog det att den ska vara väl upplyst så man inte känner sig mörk och instängd om dagarna!
 
Lägenheten ligger i Göteborg på Hvitfeldtsgatan och är nyligen renoverad! Vissa rum kan jag faktiskt säga att inte riktigt var precis som jag skulle inreda mitt framtida hus eller lägenhet, men helheten är verkligen fin! 
 
Brukar du kolla på inspiration till hemmet?


Natalie Salazar    •  

helt underbara hem ;)
så himla fin inredning!!

Julia    •  

Åh så snyggt! Älskar när det är vitt, öppet och fräscht!

Julia    •  

åh fint :) älskar att kolla runt på lägenheter och hus!

Carro    •  

Härlig inspiration :)

Anonym    •  

Älskar det!

Linn Strömberg    •  

Vitt är så sjukt snyggt och stilrent!

Netti    •  

Åh vilken fin lägenhet och jag brukar också bli inspirerad av hemnet! Kram

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Jag älskar heminredning så kollar ganska ofta inspiration till det :)

A M    •  

Snyggt! Ja, jag älskar att kolla på inredning och inspo!

MALIN    •  

Så fina bilder! Jag längtar SÅ tills jag har mitt eget place :)

linah    •  

men wow,, love it,
det ända jag gör är typ att kolla på inredning på nätet!!
och tumblr + weheartit såklart;)

Isabelle Johansson    •  

Härligt! Det kommer du lätt kunna uppleva!

Maria Linnea - Wanderlust    •  

Underbart! :)

Estelle    •  

Men wow, vilket hem!! Älskar att jobba med ljusa färger och skapa kontraster med lite svarta inredningsprylar. Så snyggt!!!

http://estelle.devote.se

Linnéa Pyrrö    •  

Sitter emellanåt och drunknar i inspiration för min första lägenhet, åh

Nora Bååth    •  

Dröm huset :D

Anita    •  

Såå fint... :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh så fin!

Dixi Wonderland    •  

Åhh jag längtar tills vi köper bostad! Jag vill ha jätte högt i tak och stora fönster så man får in en massa ljus :D

Sara Ekman    •  

så fint :)

Christina    •  

Åh den såg fin ut :) Inte helt hur jag tänker när det kommer till inredning, men det ser bra ut :)

Prietha    •  

Hemnet är superbra när man vill bli inspirerad, dock så är dom allra finaste ställena så sjukt dyra haha ;)

Svar: Ja, eller hur! Men man får ju alltid drömma :D
Henrietta Nylund

SandraEmilia    •  

Vilken härlig inspiration, älskar det! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!