Floral dress

Det var verkligen länge sedan jag beställde denna klänning, men den har bara lämnat lite åt sidan då vädret inte är så somrigt längre men idag kom jag ihåg den så tänkte visa hur den ser ut på mig! 
Genast jag satte den på mig så kände jag att denna måste jag ha med till Spanien på höstlovet! Riktigt härlig sommarklänning, synd att sommaren är slut nu!
 
Annars idag har jag skrivit ett finskaprov som gick alldeles över förväntningarna så nu är det avklarat och nu behöver jag inte tänka på det längre! Har haft sån sjuk ångest över det provet de senaste dagarna och nu när det äntligen är skrivet känns allt underbart!
 
Slutade väldigt tidigt idag så for och hämtade ut ett paket (innehållet får ni veta snart!) och ställde mig i kön för att få ett bord på Combo loppiset.
Imorgon har jag sista skoldagen för denna veckan eftersom att fredagen är ledig! Hur skönt som helst!
 


Ronja    •  

fin :D

Linnéa Pyrrö    •  

Vilket fint mönster!

Carro    •  

Så söt! :)

Nora Bååth    •  

Så himla fint mönster :D

Queenceee    •  

Sv: Ja gör det! Finns så många olika fina färger :D

MALIN    •  

Vilken fin klänning!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Skönt med en ledig fredag :)

Linn Strömberg    •  

Jättesnygg!!

Prietha    •  

Åh så fin klänning! Skönt att provet gick bra :D

Matilda    •  

Vilken underbar klänning, du passade jättebra i den!

Ylva    •  

Fin klänning! :) Vad kul att åka till Spanien på höstlovet, såå härligt land!

VERONICA - fashion blog    •  

Åh gud så vacker, ääälskar mönstret på den. Hoppas du får en fantastisk dag!! :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Så fin :)

Pauline    •  

så fin! :)

Jennifer    •  

Finska prov hör verkligen till de värsta proven… Men lättnaden efteråt är oslagbar haha :D

linah    •  

åh vilken fin:D! wow

Sanna | Beauty & Design    •  

Jättefin :) Bra köp!

johanna    •  

Har nu en tävling på bloggen, kika gärna in och delta! :*

Sara Ekman    •  

fin:)

Clara    •  

Jättesöt!

Jarina    •  

Sååå fin klänning! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!