Dejten som slutade vid akuten

Tänkte uppdatera läget lite med vad som hände efter att jag skrivit klart mitt föregående inlägg om att William plötsligt fick riktigt ont i benet.
Vår dag som skulle spenderas för att fira oss och våran kärlek styrdes mot akuten där allt det roliga tog slut. Plötsligt hade William så ont så att han inte kunde stå, gå, sitta eller ligga, vilket var riktigt skrämmande att se och uppleva. 
 
Efter en smäll han fått i skolan förra veckan så har benet svullit och svullit och till slut var det så mycket vätska som hade samlats i benet så att det började ta sjukt ont och verkligen var svullet. Vi satt sammanlagt fyra timmar på akuten och jag som hade ett finskaprov idag så fick läsa på det där så mycket jag kunde då jag kom hem nästan mitt i natten.
 
Allt är bättre nu och problemet är så gott som det går löst. Det var tal om att han skulle ha sugit ut den extra vätskan i morse vid akuten då han var där igen, men de bestämde sig för att låta det fara bort naturligt. Så denna helg kommer jag vara och ta hand om min älskling som inte kan göra så mycket annat än att ligga i sängen. 
Bilden ovan är den ända jag tog under väntan.


Lollee    •  

Stackars honom! Hoppas helgen blir bättre!

Linn Strömberg    •  

Men åh vad tråkigt att det slutade så! <3 Hälsa honom att krya på sig

Viktoria Eriksson    •  

Så hemskt! Hoppas det blir bättre snabbt nu!

Marlene S.R    •  

åh vad jobbigt:/

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Men usch så obehagligt, skönt att allting löste sig!

freja    •  

usch då, skönt att det är bättre nu!

MALIN    •  

Åh nej, vilken otur ni har..... Skönt att han mår bättre nu! Ha en riktigt härlig helg tillsammans! Kram

Amanda Engberg    •  

Åh så tråkigt.. Så skönt att det löste sig :)

Ebba    •  

Men oj vad läskigt, tur har har dig!
Svar: tack så jättemycket <3 kram

Nathalie Tegelstam    •  

Nej va typiskt och va tråkigt men skönt att de är bättre nu iallafall! :) kramkram

Nora bååth    •  

Fy vad hemskt.. :/

Sara Ekman    •  

Aj aj :(

Louise    •  

Ojdå, hoppas det blir bättre!!

Linnea    •  

Åh, hoppas det blir bättre med honom snart!

Lucy    •  

Vad tråkigt att dejten sluta på akuten men bra att läget är under kontroll nu :))

mira    •  

Tråkigt, men skönt att det är bättre nu!

Pauline    •  

åh så jobbigt :( och att sitta på akuten är verkligen segt...

Angelica    •  

Usch, stackarn! Hoppas att hon mår bättre snart & att kvällen var bra fram tills dess iaf!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!