Dagens projekt

Idag i skolan så färgade jag mitt hår och här ovan ser ni hur resultatet blev! 
Det var verkligen inte en smidig färgning eftersom att vi blev tvugna att färga det två gånger då första gången inte alls tog på mitt hår. Sjukt jobbigt men är supernöjd med resultatet! 

Belysningen i salongen är verkligen inte den bästa så resultatet är mycket mera askigt, ljusare och så mycket finare än på efter bilden ovan! De som följer mig/är vän med mig på snapchat (@ettakung) så ser hur det egentliga resultatet blev! 

Men hur som haver är jag riktigt nöjd med resultatet och är redo för skolfotograferingen nästa tisdag! Nu återstår det bara att färga ögonbrynen! :)


linah    •  

såå snyggt!!!

sv; usch! tråkigt att det händer dig med:/

MADDISENJ.SE    •  

Ser fint ut,

Cassandra    •  

Fint det blev :)

Maja H    •  

Snyggt de blev!!
kramis

Lucy    •  

Man ser lite skillnad allt :D Om man verkligen kollar noga så ser man det :) jätte fint :)

Nathalie Tegelstam    •  

Snyggt de blev!! :) kram

Nora Bååth    •  

Blev riktigt fint!

julia    •  

ser fint ut :)

Prietha    •  

Åhh så snyggt!

Linn Strömberg    •  

Jättesnyggt!

milina.blogg.se    •  

Nice!

Sara Ekman    •  

Härligt :)

ebba    •  

riktigt fint!

Matilda    •  

åh så fint det blev!

Louise    •  

Så fint!

jos    •  

Vad roligt!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!