Boktips och första kunden

 Tänkte tipsa lite snabbt om en bok som jag har läst till ett projekt i skolan! Svinalängorna heter den och den var faktiskt över mina förväntningar! Den var  rätt så tråkig i början men då det började hända saker blev den verkligen intressant! Denna boken får en att tänka till lite och se saker på ett nytt sätt. Rekommenderas för de som gillar att läsa! :)

Hade annars min första kund för detta läsår idag på kundarbetet! Det blev en vårdbehandling och formning av ögonbryn och det gick superbra och känns mycket bättre nu än det gjorde förra året! :) Klippte och stylade även min syster idag och blev riktigt nöjd med båda reslutaten! Kan visa bilder på hur min systers hår blev i något skede! :)

Hoppas ni får en trevlig kväll!


Sara Ekman    •  

Mys :)

linah    •  

tack för tipset:D!
sv; ja verkligen hihi

A M    •  

Tack för tipset! :D

Viktoria Eriksson    •  

bra tips! kul med första kunden för detta läsår! :)

ebba    •  

vad roligt!
svar: tack så mycket :) ja det gjorde man verkligen! kram

Lucy    •  

Vad roligt att det gick bra med din första kunde :D

Anonym    •  

vilket bra tips! :)

Aliina    •  

Hej! Din kund var jättenöjd med både sina ögonbryn och sitt hår, tack! :)

Cassandra    •  

Måste läsa den :)

Skogsraah ☾    •  

Roligt :)

Linn Strömberg    •  

Vad kul att det gick så bra :D Ska kolla in boken också

Ellen Gräntz    •  

Ska läsa den någon gång! Gillade inte filmen särskilt mycket, men böckerna är ju oftast bättre. :)

S A N N A♥    •  

Vad bra att du ändrade uppfattning av boken!

Jeanette    •  

Vad roligt att du blev nöjd med resultatet :)

Carina    •  

Vad kul!! :)www.ninainbcn.devote.se

Aurora    •  

Åh jag har sett själva filmen faktiskt, ganska hemskt tyckte jag. Men bra alltså hehe :)

Vad roligt med första kunden, vilken rolig utbildning. Hade det som dröm en gång i livet!

milina.blogg.se    •  

Tror att jag hört om den tidigare! :)

Emma Brännholm    •  

Den där boken har jag velat läsa, nog bäst att ta tag i det! (:

MADDISENJ.SE    •  

Vad roligt med första kunden och skönt att det gick bra

Isabella Huynh    •  

vad mysigt!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!