Bästa ansiktsskrubben

I somras så köpte jag en skrubb som var menad för ansiktet och hade aldrig ens vetat om att man skulle använda någon skild skrubb till ansiktet tills då! Efter första användningen blev jag helt fast i denna ansiktsskrubb och nu använder jag den två gånger i veckan!
 
Det ser ut som att skrubben inte ens skulle innehålla några korn som man ser på bilden ovan, men den skrubbar verkligen ordentligt och man får se efter så att man inte skrubbar för hårt! Denna gör verkligen huden superlen och den rengör på djupet! Man märker efter varje användning hur ren huden blir och alla orenheter och knottror i mitt ansikte blir så mycket mindre. Det jag även gillar med denna är att den ger en mild kylande effekt vilket är riktigt skönt!
 
Brukar du skrubba ansiktet? Vad använder du?


Sara Ekman    •  

Bra tips :) Jag använder bareMinerals ansiktsexfoliator :) Men är sugen på att prova LCC :)

Zaisha <3    •  

ååå den vill jag prova! jag använder ett från GUNRY som luktar mango och papaya :D

Julia    •  

Den verkar bra :) Själv använder jag en peeling från naobay :)

MALIN    •  

Jag skulle behöva en ny ansiktsskrubb faktiskt.... Denna vill jag prova!

S A N N A♥    •  

Jag har jättelätt att få finnar osv så är alltid rädd att testa nya produkter men jag önskar, för den verkar bra! Har du också oljig hy?

Cassandra Haraldsson    •  

Får ta och prova den :)

linah    •  

sjukt bra tips!!:D

Linn Strömberg    •  

Låter som en grym produkt :D

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Bra tips! :)

ebba    •  

tack för tipset!'
svar: ja men verkligen :) kram

Julia    •  

nice, jag använder en skrubb från mary kay :)

Prietha    •  

I min sminkborttagning är det småsmå korn i! Jättepraktiskt då jag inte behöver scrubba rejält en gång i veckan utan lite lättare dom dagar jag sminkar mig :)

Louise    •  

Åh måste testa!

VERONICA - fashion blog    •  

Men så fantastiskt och härligt tips! Älskar hudvårtstips, så kul att läsa! :)

Amanda Engberg    •  

Så roligt att den funkar bra! :)

Pauline    •  

kul med tips! jag kör med en från lush :)

sandra    •  

Lumene är bra!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!