September snapshots

Nathalie flätade mitt hår i utbakade flätor för första gången igår! / Myskväll hos William
Pantade frissa avdelningens flaskor och köpte lite gott för pengarna! / En del av vår salong i skolan! Så stort och fint!
Då vi prövade på en frisyr i skolan! / Tacosallad hos William förra helgen
Plättfrukost! / Williams brors hund, såå söt!
Här var då några ögonbilck från denna månad som kanske inte hamnat upp på bloggen tidigare! Tyckte detta var en så kul idé så kör på detta varje månad nu! :)
Denna dag har för övrigt inte varit den bästa. Fick åka hem från skolan och lämna över min kund till Jennifer en timme tidigare då mensvärken tog över... Är annars också riktigt trött och allt känns bara fel, nej det här var verkligen inte min dag!

Vill du se snapshots nästa månad?



MALIN    •  

Vilka härliga bilder! Ben and Jerry köpte jag minsann hem och åt igår :) Kram

ebba    •  

så fina bilder!
svar: tack så mycket :) kram

ALEXANDRA SALOMATIN    •  

Kolla gärna in min blogg, du kommer att älska den!! ♥

Sara Ekman    •  

fina bilder :)

Linn Strömberg    •  

Vad härliga bilder!

Lollee    •  

Härliga bilder :)

MADDISENJ.SE    •  

Härlig sammanfattning

Julia    •  

Kul inlägg och fina bilder :)

Josefine    •  

Blev sugen på pannkakor nu!

N    •  

Härliga bilder :D

Amanda    •  

Härliga bilder, ja snapshots, why not! :)

Jessy    •  

Åh, härligt inlägg!

linah    •  

åh va fint:D! vill gärna se snapshots nästa månad! <3
ha en superhelg nuu:)

VERONICA - fashion blog    •  

Uunderbara bilder verkligen tjejen! Så mysiga :) Kramar fina du!

Julia    •  

fina bilder =)

Pauline    •  

så fina bilder :) vill absolut se från denna månad med :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Härlig idé! Och så snygga flätor.

Celine    •  

Ja jag vill se mer snapshots! Så himla kul ju!

Hemma Hos Felicia    •  

så gott med plättfrukost!! :)

Netti Starby    •  

Vilken härlig semestermånad du har haft :-D Kram

Matilda Wikblom    •  

kul med mobilbilder också :)

hjjonsson.blogg.se    •  

Mysiga bilder!

Marlene S.R    •  

åh ser så mysigt ut!
Jag vill se snapshots med bilder från nästa månad med:)

Hillevi    •  

Jaa, fina bilder!

Céline    •  

så härliga bilder!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!