Roadtrip

Några bilder från vår lilla roadtrip till Jakobstad med William och min syster förra veckan! 

Höjdpunkten på roadtripen var besöket till Friends&brgrs, det var så sjukt gott! Allt smakade så fräscht och det var egentligen inte så värst dyrt heller! Hoppas dom öppnar i Vasa någon vacker dag!

Annars har vi haft lite dåligare väder här i Spanien idag. Försökte sola ett tag men solen tittade fram endast en liten stund idag. Imorgon blir det kanske regn så då kommer vi kanske åka till Las Palmas för shopping, om ni har några tips får ni gärna dela med er! :)


SANDRA JOHANNA    •  

Kul att ni besökte vårt lilla jakobstad ;D

Pauline    •  

vad roligt!

linah    •  

ååh va mysigt!! <3

Linn Strömberg    •  

Åh i Jakobstad bor ju min pojkväns släkt :D

Jasmine    •  

Maten ser got och fräsch ut, i synnerhet för att (verka) vara en snabbmatsrestaurang.
Kram

N    •  

Vad rolgit och gott! :)

N A T H A L I E    •  

Hoppas du haft en superbra dag tjejen! :)

Isabelle Johansson    •  

Åh vad kul :D

Netti Starby    •  

Vad tråkigt att vädret inte är så bra men shopping kan man trösta sig med istället :-D Kram

Maja H    •  

men hur gott ser det inte ut?!

ebba    •  

så roligt!
svar: det gör jag med! KRAM

VERONICA - fashionblog    •  

Ok dendär sista bilden fick mig att dreggla.... MUMS!
Ha en otrolig fredag tjejen!!

sandra    •  

gott!

Erica Andersson    •  

men alltså hur gott såg inte det där ut att vara?

Isabella Huynh    •  

vad roligt med roadtrip :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Skönt att höra att ni har det bra trots otur med vädret! :)
Maten såg ju helt fantastisk ut!

linda    •  

såg gott ut :)

Hemma Hos Felicia    •  

du vet inte hur länge jag varit sugen på Friends & Brgrs!!!! AH!!! :D

Svar: Samma här! Har såå länge funderat på att äta där och äntligen fick jag testa det! :D
Henrietta Nylund

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

nice

Rebecka    •  

Åh vad mysigt och hamburgarna ser ju riktigt goda ut!

Svar:
Tack söta du ♥

Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!