Nya utmaningar

Hade så fullt upp med skola och jobb hela dagen igår så fick ingen ledig stund att blogga, men nu tänkte jag berätta varför jag hade så fullt upp! 

Igår fick jag ett samtal från jobbet och fick veta att jag hade blivit vald till att bli skolare! Jag är så sjukt glad och taggad på detta nu och har svävat på små rosa moln av lycka sedan jag fick samtalet! Så inom en snar framtid så kommer det vara jag som skolar nya arbetare till vår restaurang, så sjukt kul! 

Detta kanske verkar som en riktigt liten sak för vissa men för mig är det något riktigt stort och kul som har satt igång en kick i mig! Nu är jag redo för nya utmaningar och upplevelser som detta kommer att föra med sig! 



linah    •  

vackra du ! <3

Jennifer    •  

Vad roligt! Grattis :)

MALIN    •  

Du är såååå fin! Och vad roligt att du blivit skolare - stort grattis! Det kommer du klara hur bra som helst :) Kram

Nimo    •  

Fin bild!

ISA    •  

det är ju superkul ju! måste betyda att de litar på dig och att du gör ett bra jobb, hurra!

Svar: Ja exakt, så tänker jag med :) är så glad! :)
Henrietta Nylund

Linn Strömberg    •  

Vad roligt! :D

Anita    •  

Vacker du är :D

Svar: Ååh tack! :)
Henrietta Nylund

ebba    •  

åh vad kul, grattis finis :) kram

Prietha    •  

Åh vad kul, grattis!!

Christina    •  

Åh grattis till att du har blivit skolare :) Så himla kul :)

Lilly    •  

Vad himla fin du är!

Mohammedi's | Art, model & designer    •  

grym

Elin    •  

Så fin ju!!

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Isabella    •  

vad kul! grattis :D

Pauline    •  

vad roligt!

Emma    •  

vad roligt, grattis! En helt ny erfarenhet :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!