Nattkräm för känslig hud

Jag har inte haft en nattkräm nu på ett tag så när Sokos hade stor rea i några dagar köpte jag denna! Den är just för känslig hud och jag som har atopisk hud valde denna för att den kanske passar min hud då! :)
 
Jag som är van med min dagcreme (också från Lumene) överdoserade lite med denna första gången, men de senare gångerna har den känts hur bra som helst och ser fortfarande fräsch ut på morgonen vilket är ett plus! Denna passar ju även till alla åldrar vilket är riktigt bra.
Jag gillar verkligen att den är i pumpflaska vilket betyder att den är mera hygienisk och mindre produkt som fastnar under naglarna när man doppar fingrarna i en burk...
 
Använder du nattcreme?


N    •  

Jag använder faktiskt inte det.. Men man kanske borde :P

miche - 17 åring med CP-skada och hydrocephalus    •  

Jag använder både natt och dag kräm :D

N A T H A L I E    •  

Åh vilket bra tips! :)
- jaa dem är faktiskt riktigt bekväma tycker jag! kram

Maria    •  

Den ser intressant och fräsch ut! :) Just nu använder jag Dermosils ansiktsolja till natten, det är en pipettflaska så den är också väldigt hygienisk och praktiskt och exakt dosering varje gång (5 droppar blir lagom för hela ansiktet + hals för mig) :) Ska recensera den i bloggen nån dag snart.

Svar: Så smart med hygieniska förpackningar! Har aldrig testat olja, är rädd att inte det skulle passa mig! Men kanske man ändå borde testa :)!
Henrietta Nylund

ALEXANDRA SALOMATIN    •  

Kolla gärna in min blogg, du kommer att älska den!! ♥

Linn Strömberg    •  

Så smart när det är pump! Använder faktiskt inte nattkräm, men borde verkligen göra!

ebba    •  

älskar inlägg som detta!
svar: tack så mycket :D kram

valeria    •  

bra tips!! :)

Isabella Huynh    •  

bra tips :)

Julia    •  

låter nice :)

Maria at inredningsvis    •  

TACK för sjukt bra tips min hy är torr som sand :) hoppas ni också njuter av höstsol.

Idag visar jag hur man bäddar lyxig säng på bara 5 min :)

Jag önskar en härlig ny vecka!

LOVE Maria

M O A    •  

Hoppas den funkar för dig. Jag använder en nattcreme från Garnier jag tycker är bra :D

Du får jättegärna ställa en fråga till frågestunden jag har! Kram :D
Länk -> http://moaahlgren.com/2015/october/fragestund.html#comment










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!