Mer från Gran Canaria

Tänkte bjuda på ännu fler bilder från Spanien så att inte alla hundratals bilder jag tog där blir bortglömda vilket brukar hända oftast för mig!

Ovan ser ni lite random bilder som alla är tagna vid hotellområdet. Som sagt så älskar jag palmer så blev minsann många bilder med dom! 
Och en kväll då vi åt vid restaurangen som var längst ut mot havet så var det en så fin solnedgång! Man märkte inte av solnedgången varje kväll då man var mera in mot resten av hotellområdet, men just denna kväll var det riktigt fint!

Skulle kunna visa hur många bilder som helst från resan men tror att dom kommer upp lite här som där i olika inlägg! Kommer ännu att visa upp shoppingen bara jag skulle ha tid att fota! Det börjar ju bli så mörkt nu tidigt så det är sjukt tråkigt...

Alla bilder är tagna med min Sony a5000


Dixi Wonderland    •  

Ser amazing ut :D

Prietha    •  

Alltså åhh, där skulle man ju lätt vilja vara nu!

LINNEA    •  

ÅH sån resa hade jag behövt nu mer än någonsin

MALIN    •  

Så härliga bilder! Nu blir jag ännu mer avundsjuk..... Jag vill minsann också till solen! Kram

Anonym    •  

VI VILL TIPSA PÅ HÖSTENS NYHETER! <3

Pom pom keyrings med fluff, marmor skal i alla möjliga färger, dekorationer till hemmet i guld/mässing! Massor med smycken också självklart! <3

WWW.HOPEDESIGN.SE

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Det ser underbart ut! :)

Julia    •  

så härliga bilder, kul att kolla på dom :)

Cassandra Haraldsson    •  

Härliga bilder!

Sofia    •  

Vilka härliga bilder! :D

Sofia    •  

Vilka härliga bilder! :D

Marlene S.R    •  

åh så härligt!

Isabella    •  

Åh så härliga bilder! :)

Linn Strömberg    •  

Åh så fint!

VERONICA - fashionblog    •  

Faaantatsiska bilder, verkligen så så fina tjejen!! :) Massvis med kramar!

Nimo    •  

Vilka mysiga bilder! Kramisar

Ebba    •  

Så härligt de ser ut! Skulle behöva åka till värmen nu.
Svar: tack så mycket :) kram

valeria    •  

åhh vad kul! jätte fina bilder

linah    •  

åh så vackert! <3

Pauline Hurtig    •  

härligt!

hjjonsson.blogg.se    •  

Åh saknar landet! :D

Isabella    •  

men åh så härligt!

Anita    •  

Ååh :D

Cecilia Johansson    •  

Har köpt den kameran och är sjukt nöjd med den. ;) Den är supersnabb och tar bilden direkt. ;)

antonstenander    •  

härliga bilder! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!