Dagens jobb

Idag fick vi ta modeller till skolan och göra uppsättningar på dom! Hade lite tid över efteråt så gjorde även en sminkning!

Det var alltså min syster som kom som modell och uppsättningen var egentligen bara massor av flätor som jag fäste runt varandra. När man ser på bilderna som frisör ser man alla fel och blir riktigt störd på dom, men nu vet man vad man kan göra bättre nästa gång! :)

Sminkningen gjorde jag på 20 minuter vilket är ett rekord för mig, så det blev aningen slarvigt men är ändå nöjd med det med tanke på hur lite tid jag hade på mig! 

Så allt som allt är jag nog nöjd och det var kul att få ta en egen modell till skolan för lite omväxling! 



Nimo    •  

Så snyggt det blev

Hillevi    •  

Superfint!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Supersnyggt!! åh skulle vilja lära mig göra massa fina frisyrer på mig själv, är trött på att bara ha det hängandes haha!

Svar: Är också likadan! Gäller bara att öva! Skulle inte heller kunna göra frisyrer på mig själv då jag bara har gjort på andra! :D
Henrietta Nylund

sandra    •  

fint!

Linn Strömberg    •  

Jättesnyggt ju!

Cassandra Haraldsson    •  

Fint!

Rebecca    •  

Åh så fint! :)

MALIN    •  

Vad duktig du är! Jättefin frisyr :) Kram

ebba    •  

åh så fint!
svar: tack så mycket :) kram

http://siliiins.blogg.se    •  

Snyggt!! :)

Prietha    •  

Blev verkligen jättefint, så rolig linje du går!

Viktoria Eriksson    •  

så snyggt! :)

VERONICA - fashionblog    •  

Oooh vad fint! SÅ fin frisyr och sminkningen var magisk! :) Vad härligt. Ha en fin kväll!!

Http://nouw.com/carroat    •  

Fint! :)

Emma Engström    •  

Både sminket och håret är riktigt fint! :D

Johanna Davidsson    •  

Vad fint!

Linda    •  

super snyggt!

Cecilia Johansson    •  

Det ser bra ut! Ingen är perfekt... :)

Julia    •  

så fint :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Jättefint blev det! Vad duktig du är! :)

ISA    •  

vad duktig du är då! wow :D

Pauline    •  

fint!

daniela    •  

så vacker frisyr!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!