80års fest

Igår kväll var jag och William på hans farmors 80års fest! Det bjöds på riktigt god mat och härligt sällskap :)

På dom två första bilderna ser man lite hur jag såg ut under kvällen. Blev lite stressigt till slutet med att hinna fixa sig klart men det blev helt okej i slutändan! Hade även på mig en svart långärmad klänning med svarta tunna strumpbyxor under! 

Tog inga bilder på själva maten, men efterrätten var sjukt god! En av de godaste brownies jag någonsin smakat böjds det på, och även en äppelpaj och panna cotta. Dock smakade jag inte på panna cottan för äter inte gelatin! :)

I det hela blev det en riktigt härlig kväll! Synd att det inte händer sånt här så ofta! 
(Bilderna tagna med Sony a5000)



Moa    •  

Åhh va mysigt med 80års fest! :)

Moa    •  

Åhh va mysigt med 80års fest! :)

Elin    •  

fin du var!:)

LINNEA    •  

Mysigt med födelsedagsfirande! Älskar ditt hår!

Louise    •  

Åh vad fin du är!

Nathalie Tegelstam    •  

Åh va kul och det ser verkligen jättetrevligt ut :) kram

EMMA    •  

Så fin du är! :)

bohobando | Skönhet & Livsstil    •  

Älskar både sminkning och frisyr! Så himla fint <3

linah    •  

älskar din frisyr!!<3

Netti Starby    •  

Vad trevligt med 80 års fest och vad fin du var! Kram

Julia Wisniewska    •  

Gud vilka fina bilder:)

Julia    •  

myys! :)

MALIN    •  

Vad mysigt! Och vad fin du är :) Kram

Ellen    •  

Så fin sminkning och hår!

Linn Strömberg    •  

Vad fin du var <3

Sara Ekman    •  

Kul :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

vad roligt! :) vad fin du var!

Jasmine    •  

En riktigt god efterrätt är ju helt fantastisk! Kul att ni dessutom hade möjlighet att välja mellan tre olika. :)

Svar: Tack för din kommentar!

Kram

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad mysigt! :)

Amanda Engberg    •  

Så mysigt! :)

Pauline    •  

så fin du var!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!