2x masterpiece

 Här ovan ser ni två mascaror från Max Factor som jag på den senaste tiden har köpt! 

Den första i guld förpackning är Masterpiece som är vattentät och den köpte jag först. Tänkte att jag kunde tvätta bort den med min vanliga makeup remover men nej, det lossnade flera fransar från ena ögat och fick kämpa med 3 olika produkter för att få bort den till slut! 

Den andra i svart förpackning heter Masterpiece max och ska ge längd och volym, den förra ger mest bara längd. Denna gillar jag verkligen och tycker att den håller vad den lovar! Dock önskar jag lite mera volym så får använda en till mascara efteråt. 

Den vattentäta har jag inte vågat använda efter min lilla skräckupplevelse av vattenfast mascara men den andra använder jag varje dag och gillar supermycket! Så Masterpiece Max rekommenderar jag verkligen, och den vattenfasta Masterpiece rekommenderar jag ifall du inte har problem med vattenfast mascara från förr!


Isabelle    •  

Åh måste prova!

Prietha    •  

Får testa!

Emmy's Life    •  

Mascaradjungeln är verkligen svår! Har sökt efter den perfekta mascaran i flera år efter att min favoritmascara slutade tillverkas. Har nu äntligen hittat en superbra! :)

Julia    •  

den svarta har jag och det är min favorit, älskar den :)

ebba    •  

detta inlägg behövde jag!
svar: tack så mycket :) kram

Louise    •  

Älskar den svarta!

linah    •  

vilka bra tips, min mascara har precis tagit slut haha så behövde detta!!

Isabella Huynh    •  

bra tips :)

Linn Strömberg    •  

Gillar inte vattenfasta mascaror faktiskt. Brukar alltid ramla av massa ögonfransar för mig

N A T H A L I E    •  

Dessa verkar riktigt bra :)

Frida    •  

Visst :) ååh jag har också varit med om det med andra vattentäta mascaror, vågar typ inte använda sådanna alls efter det :p

Isabella    •  

Hade den svarta ett tag, den är faktiskt bra! Nu kör jag på dom maybeline i rosa, leopard & gula o.s.v. om du vet vilka jag sytar på? :) Dom är sjukt bra! :)

isabella    •  

bra tips :)

Emilia    •  

Jag brukar använda den svarta! :)

Jeanette    •  

Roligt med lite tips :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!