Sneak peek av galaoutfiten

Här ser ni en liten sneak peek på vad jag kommer ha på mig ikväll på Galan 2015! 
Just nu gör jag och Jennifer oss redo med smink och hår hos mig och sedan före galan ska vi möta upp Natalie som vi också ska gå med! Nu känns allt riktigt bra inför kvällen och vi är riktigt taggade trots att jag hamnade att köpa alla smycken och en ny klänning igår efter praktiken, men allt löste sig i slutändan! 
 
Ses vi där ikväll?


Linn Strömberg    •  

Ser såå fint ut!

Rebecka    •  

Åh, du kommer vara så fin!

Svar:
Ja, verkligen :D

Ha så trevlig ikväll ♥

Kram

Kram

Emma Engström    •  

Åh vad roligt med Gala! Så snyggt :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Ser ut att vara supersnyggt! :)

Freja Limelake - Resor, accessoarer, skönhet, mat    •  

vad snyggt!

Julia    •  

ser fint ut :)

linah    •  

snyggt! <3

Jennifer    •  

Ser hur snyggt som helst ut! Tummen upp! :)

VERONICA - fashionblog    •  

Oooh vill se hela!! :) Underbart ju tjejen! Kramar!

josefine    •  

otroligt vackra örhängen :)

Pauline Hurtig    •  

fint :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!