Reselista

Stadssemester eller solsemester?
 Vilket svårt val, älskar både och! Men får nog säga solsemester :)
 
Vilka länder har du varit i?
 Finland, Sverige, Danmark, Estland, Lettland, Frankrike & Spanien (tror det var alla)
 

Senaste resan du gjorde?
 För någon vecka sedan till Maspalomas, Gran Canaria!

Hurudan resväska har du?
 En stor vit från Renoma! Gillar den starkt!
 
Hur reser du helst: tåg/bil/båt/flyg/buss?
 I ordning: flyg, tåg, bil, båt, buss.
 

Drömresemål?
 Svår fråga, vill resa överallt! Men mest av allt skulle jag vilja roadtrippa igenom USA!
 
Har du någon resa inplanerad?
 Nej faktiskt inte, men jag och William planerar en Spanienresa till påsklovet/sommarlovet!
 
Det bästa med att resa?
Att få uppleva en massa nytt! Sedan är ju shopping även ett plus om det finns möjlighet till det! 



Prietha    •  

Roadtrippa genom USA är ju drömmen!

johanna    •  

kul o läsa! =)

Julia    •  

rolig lista, snor kanske den :)

linah    •  

älskar bilderna:D!

Sannal    •  

Spanienresa låter inte dåligt!!

isabella    •  

så kul lista :)

Celine    •  

Den här listan jag kanske tar och snor haha!

Amanda Engberg    •  

Roligt inlägg! :)

Johanna Davidsson    •  

Kul att läsa!

Nimo    •  

Roligt inlägg

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Härlig lista!! Kanske lånar den :)

ebba    •  

så roligt inlägg :) kram

Släpp taget. följ flödet    •  

Intressant lista! :)

Linn Strömberg    •  

Så kul att läsa :D

Jennifer    •  

Spanien resa låter ju kul! Håller själv på att spana på en sista-minuten nu i december, skulle vara härligt att slippa vinterrusket lite :)

Pauline Hurtig    •  

så kul lista :)

Hillevi    •  

Åh, vill också till Frankrike!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!