#prayforparis

Kan inte förstå att något så här hemskt har hänt igår. När ska allt hemskt sluta? När ska alla inse att våld aldrig löser något? Hur många gånger ska något liknande hända före man börjar göra något åt det? 

Mina tankar går till alla utsatta. Kan inte föreställa mig hur alla drabbades familjer och nära känner sig nu. Helt sjukt är detta! 

#prayforparis




LINNEA    •  

Har inga ord för detta. Förstår ej..

bohobando | Skönhet & Livsstil    •  

Håller helt med. Har känt mig ur fas hela dagen av alla tankar som snurrat i huvudet. Svårt att förstå på något sätt.

Prietha    •  

Hemskt, hemskt, hemskt <3

Linn Strömberg    •  

Detta är så himla hemskt :( Men det är så tråkigt att alla bara pratar om Paris när det är så mycket mer som har hänt nu som ingen alls bryr sig om.

Johanna    •  

Så hemskt det som har hänt :(

linah    •  

så himla hemskt ):

catrin Monica Sandberg    •  

Pray for paris <3

catrin Monica Sandberg    •  

#pray4paris </3

Pauline Hurtig    •  

verkligen hemskt

Katarina    •  

Det är så himla hemskt! :( Pray for Paris










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!