Praktik på Flow

Mina två senaste arbeten jag har gjort på praktiken! 
Nu har det gått tre dagar av min praktik och har verkligen gillat allt hittils! Trivs som fisken i vattnet i salongen och alla där är supertrevliga! 

Igår klippte jag William och blev supernöjd med resultatet. Man ser inte så stor skillnad på före och efter bilderna men det var verkligen en sjuk förändring!
Idag hade jag en färg + klippkund och blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet! Kunden var också riktigt nöjd vilket alltid är kul att se! :)

Om ni är intresserade av att komma till mig på Flow så får ni -50% på alla behandlingar! Jag gör mest klippning och färgning, så bara att boka en tid ifall ni är intresserade!


Julia    •  

kul! :)

Matilda    •  

Men vad duktig du är!

Emelie Pahlin    •  

Vad roligt! Så duktig du är! :)

Prietha    •  

Färg + klipp blev jättesnyggt!!

Amanda Forsman    •  

Så kul, och duktig du är! :)

Linn Strömberg    •  

Du är så duktig!:D

Catrin Monica Sandberg    •  

Så fint det blir :)

Sara    •  

Wow vilka resultat!

linah    •  

va duktig du är!!:D <3

Skogsraah ☾    •  

Kul :)

Amanda Engberg    •  

Så duktig du är! :)

Pauline Hurtig    •  

vad roligt!

Selina    •  

Vad duktig du är!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!