Oktober snapshots

I början av månaden köpte jag min älskade kamera, Sony a5000! / Strosade omkring på gatorna i Spanien under Oktober månad också!
En hund som kom och överraskade oss lite med ett litet besök till vår frisörlinje! / En sjukt god dajm cheesecake som jag och William gjorde! Kan lägga upp receptet här ifall någon är intresserad?
Gjorde shellac för första gången på Jennifer i skolan! / Då det var dags att åka hem igen från Spanien
Pancho Villa besök med frisörklassen! / Och på flyget på väg hem från Spanien, sjukt fin himmel det var ett tag!
 
Här bjuder jag nu igen på några snapshots från Oktober månad! Har faktiskt inte fotat så mycket under månaden, mest bara då jag var i Spanien, men hoppas det var kul att se igenom ändå! :)


ebba    •  

så skönt med spanien!
svar;: ja men eller hur :) kram

Linn Strömberg    •  

RECEPTET TACK! <3 hahah xD

Johanna    •  

Så fina bilder, avundsjuk på kameran :)

Hillevi    •  

Lägg gärna ut receptet!

Celine    •  

Åh men lägg snälla upp receptet på er cheesecake!

Sannal    •  

Tråkigt att åka hem från Spanien!

johanna    •  

snygga naglar! =)

linah    •  

va fint:D! <3

VERONICA - fashionblog    •  

Fantatsiska bilder tjejen! :) Underbara!

Pauline    •  

jättefina bilder!

Släpp taget. följ flödet    •  

Ser ut som du haft en fantastiskt månad! :)

Isabella    •  

är den där kameran bra? har funderat på att köpa en sån :)

Julia    •  

så fina bilder :)

Viktoria Eriksson    •  

härliga bilder! :)

Ronja    •  

cheesecaken ser ju todiefor ut :D

Matilda    •  

Har också en Sony A5000, jag älskar den!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!