Några peppande ord

Var den bästa verisionen av dig, för dig.
Gör sådant som du själv mår bra av. Sätt inte press på att du måste träna, träna för att du ska vara hälsosam. Lägg inte energi på personer som inte förtjänar den, lägg energi på det positiva i livet. Skäms aldrig över vem du är, stå upp för dig själv när ingen annan gör det. Fokusera på lösningen, inte på problemet. Unna dig saker ibland, du förtjänar det. Vakna upp på morgonen och bestäm dig för att det här kommer att bli en bra dag.
 
Tänk positivt, inspireras, våga testa på något nytt och glöm aldrig bort vem du är.



sommarblom.blogg.se    •  

bra citat!!

Zara    •  

Härligt inlägg med bra pepp!
SV: hoppas du hinner se den snart, stämmer verkligen in allting som sägs i filmen

Emelie Pahlin    •  

Så bra inlägg! Man ska aldrig skämmas över den man är. Tycker någon illa om dig så betyder det inte att det är fel på dig!

Svar: Ja exakt! Kul att du gillade inlägget! :)
Henrietta Nylund

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Härligt pepp!

daniela    •  

älskar att sitta och läsa igenom sådana citat och bli påmind om saker som egentligen är självklara <3

Pälsbloggaren    •  

Tack för fina pepp-ord!

Eleonora Adriana ♥    •  

Bra ord det där! :)

Amanda Forsman    •  

Grymt pepp :D

Elvine    •  

FINA FINA DU!!

Julia    •  

så bra citat :)

Sannal    •  

Så bra ord

MADDISENJ.SE    •  

Attans att jag missade det erbjudandet :/ Härlig pepp du bjuder på!

Ebba Rooth    •  

Jättebra inspo ! :)

Linn Strömberg    •  

Vilket underbart inlägg! <3

Svar: Vad kul att du gillade det!
Henrietta Nylund

Frida    •  

Bra skrivet och bra citat :)

johanna    •  

så sant!

CIssi    •  

Så sant! Men så mycket lättare sagt än gjort ;)

Sara    •  

Ville bara säga att jag tror att jag faktiskt hittade en bild på dig som jag laddad upp dit till samma länk som ni säkert fick skickat till er :) Du satt på ett så "bra" ställe att du råkade vara precis bakom någon hela tiden på alla andra bilder, men den här var åtminstone på dig!

Svar: Måste fara in och kolla där då! Tyckte jag kollade igenom mappen flera gången men inte riktigt att jag såg mig :D
Henrietta Nylund

Bea    •  

Jättebra och inspirerande inlägg!

MALIN    •  

Så himla bra inlägg! Det behövs verkligen när det är grått och tråkigt ute.... Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!