My makeup wanties

 
Beauty wantiez
Här ovan ser ni några sminkprodukter som jag verkligen vill ha för tillfället (julklappstips ;)?) och har faktiskt bestämt mig för att köpa två av dessa nu i slutet av denna månad då min syster åker till Stockholm, kan ni gissa vilka produkter det är? 
 
Först och främst så skulle jag vilja testa på Hoola bronzern från Benefit eftersom att jag har hört så mycket bra om den. Samma sak gäller med detta blush från NARS! Känner bara hur jag behöver det! Nyansen heter ''Orgasm'' (tror ingen sminkgalen har missat detta blush?) Näst på listan har vi ett starterkit från Bareminerals. Vill börja använda mineralfoundation, så nu gäller det att hitta något bra! Har någon något tips?
 
Och på fjärde punkten ser ni Too Faced Better Than Sex mascaran som jag har bloggat om förut. Absolut bästa mascaran jag testat! Och sist men inte minst, några godingar från MAC! Min concealer börjar ta slut, så det är dags att köpa en ny! Fix+ sprayet har jag inte kunnat sluta tänka på ända sedan jag testade på det i Stockholm i somras, och ett läppstift skulle jag inte tacka nej till!
 
Har du några sminkwanties just nu?


Linn Strömberg    •  

Vill testa Nars's produkter!

Maja H    •  

Vill ha så mkt haha, men vill också ha FIX+!

Johanna    •  

Åhh jag vill också testa Hoola bronzern från Benefit!!

N A T H A L I E    •  

Åh, håller med dig! :)

Maria at inredningsvis    •  

Du som gillar make up spana in detta http://www.fargcollection.se/sv/ grymt sminkmärke jag fått från min personliga make up artist :)

Idag har jag badrumstips på bloggen :)

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

linah    •  

åh va snyggt! haha jag vill typ haa aaallt smink just nu xd!!

Sara    •  

Har kört på Bareminerals förr, blir riktigt fint resultat. Tar dock en himla tid innan man får in tekniken, och det tar längre även när man fått in tekniken (jämfört med vanliga foundation)

Netti Starby    •  

Det där skulle jag också vilja testa :-D Kram

Jennifer    •  

Kan rekommendera bronzern, blushet och mascaran! Alla är mina personliga favoriter!! :)

Linnéa Thell Jansson    •  

vill också testa fix sprayen!!

Julia    •  

vill också ha den där blushen från nars :)

LINNEA    •  

Har så länge velat ha produkter från Mac, jag kanske borde slå till! Eller som du tipsar om önska mig i julklapp!

Sannal    •  

Vill också ha Fix sprejen!

Sofia    •  

Nars blush är riktigt bra men om du vill spara lite pengar kan jag rekommendera blusarna från elf!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!