Min favoritplats

 Detta är min absoluta favoritplats i huset, älskar verkligen att bara sitta här eller organisera mitt smink eller mina kläder. 

Jag har ju inte visat förr hur mitt sminkbord blev, så nu ser ni det på översta bilden! Det var egentligen menat att det skulle vara lampor som var "bollar", men dessa fungerar hur bra som helst, men är ju inte lika snygga! 
Kommer säkert även att skaffa ett annat bord då detta är så basic. Det är i passlig storlek men vill ha ett bord med lådor dit man kan förvara ännu mera smink! 

Var är ditt favoritställe hemma hos dig?


Josefin    •  

Åh vad fint du har det! :)

Maja H    •  

Har samma favvo plats i mitt rum, fina bilder :*

Ronja Flygare    •  

jättefint :)

vad där såg mysigt ut! :)

Prietha    •  

Gud så välorganiserat och snyggt du har det!!

Erica Andersson    •  

så snyggt!

Amanda Forsman    •  

Så fint :)

Isabella    •  

så fint!

sv: ååh tack är såå nöjd :D

N A T H A L I E    •  

Åh va fint du har det! Favoritstället är mitt rum :) kram

knaperbloggen- illustratör <3    •  

Så fint! Härligt med yta!

Linn Strömberg    •  

Jättefint!

N    •  

Vad fint :D

linah    •  

jättefint!:D <3

Netti Starby    •  

Åh vad fint du har det och min favoritplats är nog soffan i vardagsrummet :-D Kram

VERONICA - fashionblog    •  

Gud så fina bilder, ääälllskar tavlan verkligen! Så så fin! :) Kramar!

Valeria    •  

min också! älskar mitt sminkbord med allt mitt smink, kan spendera tiden där hur länge som helst känns det som!:)

mimas hälsa&skönhet    •  

Riktigt fint och praktiskt ser det ju ut att vara!! :)

Anonym    •  

Har du färgat dina galgar?? De såg så balla ut :D Fint du har det

LINNEA    •  

Samtidigt som jag skickade kommentaren försvann mina kontaktuppgifter. så föregående kommentar var från mig

Julia    •  

åh vad fint :)

S A N N A♥    •  

Håller med dig!

Jennifer    •  

Så fint! Skulle vara drömmen att få ihop något liknande i min lilla etta men tror tyvärr jag får keep dreaming… :D

Pauline Hurtig    •  

så fint!

Rebecka    •  

Åh (emoji med hjärtögon)

Svar:
Åh eller hur :D

Kram

radhuslivet.se    •  

Åhh vad fint <3 Vill också ha! :)

Cissi    •  

Men så fint! Förstår att det är en favorit ;)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!