Mina favoriter

Årstid: Sommar helt klart!

Dag: Fredag eller lördag.

Tid på dygnet: Någon gång runt 12 skulle jag nog säga!

Blogg: Pdotter.

Instagram: Kanske det är @Gabriellajoss :)

TV program: Svenska Hollywoodfruar!

Podd: Måndagspepp! 

Skor: Mina svarta Nike Roshe Run.

Skönhetsprodukt: Too Faced Better Than Sex mascara.

Parfym: Chanel Chance edt, doftar gudomligt!

Klänning: Just nu den jag hade på Galan!

Väska: Min väska från Mango, dock har den sett sina bästa dagar.

Låt: Just nu är det kanske Fly By Night - Broiler.

Dricka: Coca-cola.

App: Instagram.

Godis: Naturgodis från Parrots.

Maträtt: Tacos.


Lånade denna lista från Kissies blogg, men kortade av den lite grann. Kommentera gärna ifall du också gör den så får jag kika in vilka dina favoriter är!


Pauline Hurtig    •  

kul att läsa!

Emma Engström    •  

Älskar verkligen Ellinors blogg! :D Kram

sandra    •  

kul att läsa :)

Prietha    •  

Så kul lista! Snor den :)

Hillevi    •  

Fly by night är så bra!

Linn Strömberg    •  

Tacos är ju sååå gott! Och sommaren är helt klart bäst

Linda    •  

Också gjort listan men den kommer upp imorgon.

Milla    •  

Kul lista!

Amanda Forsman    •  

Kul lista :)

linah    •  

va fin du är! <3

Emelie Pahlin    •  

Roligt inlägg! Har länge velat testa den mascaran från Too Faced :D

Svar: Den är verkligen den bästa mascaran någonsin!
Henrietta Nylund

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Härlig lista!

N A T H A L I E    •  

Så kul att läsa, fina du! kram

Celine    •  

Kul att läsa!

isabella    •  

så kul lista :)

Daniela Skoglund    •  

Måndagspepp är sååå bra!!

Eleonora Adriana ♥    •  

Fin :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!